Gå til innhold

Tør ikke ha samleie pga redsel for blødninger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid for andre gang. Forrige gang jeg var gravid, blødde jeg til og fra og var derfor veldig bekymret hele tiden. Men det gikk bra.

Denne gangen er jeg redd for å ha samleie, da jeg tenker på at det kan komme blødning i forbindelse med det. Vet jo at det ikke er farlig om en evnt. bldøning kommer etter samleie, men jeg kommer jo ikke til å vite om det er samleie som da har forårsaket det.

Flere som meg? Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, jeg kjenner meg så godt igjen i denne.

Jeg slet skikkelig med dette i førsten.

Snakk sammen og nyt hverandre.

Prøv heller å unngå stillinger der du føler deg ekstra sårbar.

Jeg var f.eks aldri "på toppen" de første mnd, nå er vi likevel tilbake til normalen. Tok bare tid for min del å forstå at blødninger kan skje uansett hvor mye man prøver å unngå det. Man kan til og med blø pga at man går rundt å tenker på det hele tiden.

Lykke til med svangerskapet :)

*blåse babystøv rundt hele HI, slik at spiren hennes klammrer seg fast*

Skrevet

Tusen takk for et støttende og bekreftende innlegg!

Godt å høre at man ikke er den eneste. Jeg føler meg så pinglete. Tror mannen har forstått det, for når vi hadde sex i går, var han veeeeldig forsiktig. Det setter jeg i allefall pris på. Jeg turte ikke ha samleie, da, men.

Synes det er litt vanskelig å prtae om det, for jeg vet at han synes jeg er overkant bekymret for det meste. Og jeg vil ikke syte mer enn nødvendig.

Det kommer seg sikkert i 2. trimester, får vi håpe.

Takk for babystøv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...