Gå til innhold

Julegaver... Hjelp!!!

Prinsesse Gidderikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da er jeg i gang med julegavene. Har tenkt på å være tidlig ferdig i år også, slik at jeg slipper stresset i desember.

Men nå tenger jeg tips til hva jeg skal kjøpe til 4 jenter på 12, 15, 17 og 19 år. Gavene skal være på ca 200 kr. Klarer ikke å finne på noen ting jo.

Kom med gjerne med masse ideer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med feks perler og stasj så de kan lage egne smykker? Finnes mange sett på feks panduro, så det er lett å komme i gang.

Skrevet

Morgenkåpe og dusjsåpe. De har en del tilbud på parfymerier rundt omkring, dusjsåpe for 99,- og på jysk har de frottemorgenkåper til 99,-

Skrevet

lipgloss fra parfymeri kommer på ca 200 kr da...

Gavekort på kino..??

liker de å lese???

klær.. Men det er kanskje ikke så lett å finne noe "riktig", men da er det bare å kjøpe noe i "riktig" butikk så kan de jo bare bytte....

Skrevet

topp eller singlet fra bikbok kan du få for rundt 200kr.. jeg er 19 å elsker de lange singlettene fra bikbok å de koster vel 99..

Skrevet

finn ut hva slags kontantkort de har og kjøp påfyll!

Skrevet

Til de to største hadde jeg kjøpt et reisesett fra Clinique på strawberrynet. Det finnes flere til rundt 200 kr, men dette er et eksempel: http://no.strawberrynet.com/skincare/clinique/travel-set--liquid-soap-50ml--/82388/#DETAIL

Til hun på 15, hva med et abonnement på Det Nye?

http://www.bladkiosken.no/livsstil-mote-helse/det-nye/

Til hun på 12 hadde jeg kjøpt en wow genser eller bukse. :)

Skrevet

Gavekort på platekompaniet, lipglos i nøytral farge, rosebud lipbalm, kinogavekort (så sleng med godteposer de kan ta med). Det er det jeg kjøper til tenåringene i vår familie, og det siste er veldig populært. Sist kjøpte jeg konsertbill. til alle, og de måtte peng bli med tante på konsert:) Det var musikk de likte da:)

Skrevet

Jeg hadde syntes det var stas å få en 200-lapp i en konvolutt hvis jeg var på den alderen jeg :)

Skrevet

jeg kjøpte hello kitty dusjsåpe, bodylotion, lypsyl og body splash til 13 åringen. 120 kr H&M

Til 15 åringen kjøpte jeg sånn sett med mascara og eyeliner på H&M til 149

Skrevet

Eller BB eller kari trå truser vil nok være en hit =) i allefall for de 2-3 minste =)

ca 200 kr

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...