elskerlivet Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Jeg strikker monsterbukser!! Er jo umulig å finne igjen tidligere tråder på dene siden, men jeg la ut om at jeg kunne strikke på bestillin gher om dagen.. de som jeg har feride ligger på finn.no, du finner dem ved å skrive 19785333 i søkefeltet!! Eller send meg en pm her så skal jeg strikke til deg!!
-mor- Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Jeg strikker også på bestilling, både monsterbukser og andre ullbukser
Gjest irismor Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 -mor- Hei kan ikke du sende meg en mail på [email protected] Jeg ønsker å bestille monsterbukse og vanlig ullbukse av deg.
Rampongi Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2010 åh, så kjekt at du dytta opp tråden, jeg fant den nemlig ikke igjen. Takk takk!
Gjest irismor Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Kuppa tråden din samtidig, men jeg har tid til å vente til hun har strikket til deg først ;-) Har god tid, tenkte det ble en fin gave til tantebarn til høsten.
Rampongi Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2010 Tror jeg går fint ja. Jeg sendte pm til skolegutt og du irismor tar -mor Om jeg ikke hører noe fra skolegutt mor, kan jeg pm´e deg da? Hurra for flinke ull-strikkedamer!
-mor- Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Helt i orden Rampongi, sendte deg en pm sånn for sikkerthets skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå