Gå til innhold

Hvor ble det av monsterbukse-dama?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg strikker monsterbukser!! Er jo umulig å finne igjen tidligere tråder på dene siden, men jeg la ut om at jeg kunne strikke på bestillin gher om dagen.. de som jeg har feride ligger på finn.no, du finner dem ved å skrive 19785333 i søkefeltet!! Eller send meg en pm her så skal jeg strikke til deg!!

  • 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg strikker også på bestilling, både monsterbukser og andre ullbukser :)

Gjest irismor
Skrevet

-mor-

 

Hei kan ikke du sende meg en mail på [email protected]

Jeg ønsker å bestille monsterbukse og vanlig ullbukse av deg.

Skrevet

åh, så kjekt at du dytta opp tråden, jeg fant den nemlig ikke igjen.

Takk takk!

Gjest irismor
Skrevet

Kuppa tråden din samtidig, men jeg har tid til å vente til hun har strikket til deg først ;-) Har god tid, tenkte det ble en fin gave til tantebarn til høsten.

Skrevet

Tror jeg går fint ja. Jeg sendte pm til skolegutt og du irismor tar -mor :)

Om jeg ikke hører noe fra skolegutt mor, kan jeg pm´e deg da?

 

Hurra for flinke ull-strikkedamer!

Skrevet

Helt i orden Rampongi, sendte deg en pm sånn for sikkerthets skyld ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...