Gå til innhold

Jeg er gravid:-D


Lillerosa

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Testet positivit i går! IKM er egentlig i morgen, men tok to tester som begge viste en kjempesterk blå strek (eller + da) I følge terminkalkulatoren her på siden blir terminen 24.juli så da håper jeg at alt går bra og at jeg kan henge her inne sammen med dere:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! Nyte tiden sammen her... Er det ikke litt uvirkelig? Jeg synes det kjennes litt uvirkelig ut selv. Helsikkens vondt i korsryggen og brystene litt on-off.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis :-) Ja kjempespennende når testen endelig er positiv :-) Er enda ikke sikker på hvor langt jeg er på vei sia mensen har vært så uregelmessig. Er en plass mellom 6-9 uker... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen:-D Jo, det kjennes helt uvirkelig, vet ikke om jeg tør å tro det helt. Hadde en digital clearblue liggende så tok den nå i kveld bare for å forsikre meg om at det fortsatt var sant, og der lyste det "gravid" mot meg:-D Er førstemann ja, så alt er litt nytt og skummelt og spennende og gøy. Er veldig redd for at det skal skje noe da, men sånn er det vel med alle. Håper som sagt at den klorer seg fast og at jeg kan fortsette å være her. Jeg føler meg hvertfall veldig godt mottatt, tusen takk søtinger:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...