Stolt alenemor til tre små Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Og den viste gravid 2-3 uker siden unnfangelsen.. Og det stemmer med da jeg mener at el var.. Tok også en billigstrimmel i dag, og den var enda sterkere enn den i går.. Så nå er bare bare å vente på å komme over mine magiske 5 uker, så 12 uker.. Hva er sjansen for å få tidlig ultralyd når jeg har mistet to ganger før?
Stolt alenemor til tre små Skrevet 10. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2009 Og forresten: Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! Weeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 weeeeeeeeeeee:))))))))))))))))) Så kjekt da kine:) Skulle tro det bare var for deg å ringe fastlegen og få henvisning med en gang til UL nå. Selv går jeg til gyn på sykehuset og kan bare ringe han direkte på mobilen når jeg er gravid, men fastlegen min sa også allerede etter exuen at jeg barre skulle ringe henne så skulle hun få meg inn på sykehuset til UL så fort som mulig (rundt uke 6)
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Gratulerer Fikk vite at jeg er gravid idag jeg og
Igjenallerede!! Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Gratulerer! Det tok jeg i dag og, for sikkerhetsskyld. Gravid og 4-5 uker på vei:) Masse lykke til i tiden som kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå