Gå til innhold

bursdagsgaver

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillemor har akkurat hatt bursdag, og vi har feiret i flere omganger. Hun har fått så mye fint, litt klær, både, bukse, genser, t sjorte, truse og natt drakt.

Så har hun fått endel leker, barbie, lego, tegnebøker, farger, playdoo, glansbilder og sikkert mer jeg ikke kommer på, men det var bare forskjellige ting, skulle nesten tro gjestene hadde avtalt for ikke å kjøpe det samme.

Og det beste av alt er egentlig at hun blir like glad for klær som for leker.

Hun sa når hun åpnet alle pakkene "åh, akkurat det jeg ønsket meg"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er koselig! Moro å gi gaver når de blir tatt godt imot.

Gratulerer med bursdagsbarn!!

Skrevet

takk:) Hun er blitt så stor nå, 4 år og stor jente, hjelp, nå har jeg ikke baby mer;)

Skrevet

Så fint at hun blir glad og er fornøyd med det hun får uansett, det viser jo at hun setter pris på det hun får :) Gratulerer med stor jente :)

Skrevet

Ja, hun setter virkelig pris på det hun får. Noe av grunnen er kanskje også at ungene ikke får noe særlig av leker, klær og andre ting til vanlig. Tror unger da blir mer takknemlig når de først får noe.

Skrevet

Helt sant storebror og knerten. Det tror jeg er kjempe viktig. Og en godlærdom til barna. ikke få alt de peker på. Så herlig å lese om god jenta di som blir like glad for leker som klær. kjempebra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...