Gjest Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Hvor lenge ble dere på sykehuset? Jeg hører at 3-5 dager er normalt. Er det noen som vet om det er mulighet for å reise hjem tidligere viss alt er ukomplisert, og man har god hjelp hjemme? Jeg har så lite lyst å bli liggende på sykehus i mange dager.
lille sprelle Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 hehe 3 uker - men det var nok ikke ks-et som gjorde det......
Tøysetipp Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Jeg reiste hjem halvannet døgn etter keisersnittet. Skrev meg hjem på eget ansvar. Det kommer jo an på hvor god form du er i. Sykesøstrene hadde (ja, det var det de sa) aldri sett noen komme seg så raskt etter et keisersnitt som jeg gjorde. Halv fire på natten var jeg på barsel og kl. tolv gikk jeg for egen maskin ned på føden for å besøke en venninne og hennes barn. Det var jo vondt, men ikke uoverkommelig. Håper du er like heldig:-)
Miss Dynamite Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 hadde akutt KS.... 2 dager etter dro jeg hjem... jeg måtte krangle med pleierene for å ta en dusj 3 timer etterpå hehe... sta som et beist, da går det
Gjest Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Så bra! Sist var jeg i like god form som du beskriver men ble fra fredag til mandag morgen pga at jeg synes det var greit med hjelp til ammingen. Men denne gangen kunne jeg tenkt meg hjem en dag før:-)
Rampongi Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 tok haste-ks en lørdagkveld og va hjemme onsdag ettermiddag. Oppe å gikk søndag morgen, bra form. ikke noe problemer i ettertid og fint arr. alt ok! De fleste kommer seg raskt har jeg inntrykk av. Jeg ble holdt igjen litt da melken kom litt sent i gang. lykke til!
Gjest irismor Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Hadde ks kl 21.25 en tirsdag og reiste hjem kl 15 på torsdag samme uke. Hadde ikke orket å være på det galehuset et øyeblikk lenger. Men var i uforskammet fin form da :-)
Gjest Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 haste ks her også, tirs ettermiddag, reiste hjem fredag morgen. Ville reist før om ikke baby hadde fått feber pga manglende melk. Men da melka endelig kom var det bye bye....
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 Hadde hastesnitt med første fødsel og lå de 5 dagene som var vanlig. syntes det var greit, var i alminnelig bra form etter forholdene. Hadde det vært med nummer to nå under influensaA og besøksforbud kunne jeg kanskje klart å reise hjem en eller to dager før? Melka kom også raskt igang.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. november 2009 #10 Skrevet 10. november 2009 Katastrofesnitt og var på sykehuset i 5 dager. Synes det var deilig jeg. Stille og rolige, søte barnepleiere (alle bortsett fra ei..) og enerom. Haha! Du kan godt si at jeg hadde reist lenge før om jeg måtte delt med 4 andre gærne mødre og skrikerungene dems!
Klar for nr 2 Skrevet 10. november 2009 #11 Skrevet 10. november 2009 Hadde det ganske likt tinkerbelle jeg. Hastesnitt, enerom, 5 dager, greie pleiere- var midt i blinken for en nybakt førstegangsmor(:
NormaJean Skrevet 10. november 2009 #12 Skrevet 10. november 2009 jeg og, hastesnitt, fikk enerom og mannen min fikk sove på rommet (riksen dette her) Dro hjem etter 4 dager, men skulle ønske jeg kunne blitt lenger, hadde så jævlig vondt og formen var i bånn. Blir det planlagt ks denne gangen så har jeg større tro på at formen skal være bedre og at jeg kan dra fortere hjem....
"Frostpinnen" Skrevet 10. november 2009 #13 Skrevet 10. november 2009 Jeg hadde hastesnitt, reiste hjem dag 3. Følte meg i superfin form men da jeg kom hjem gikk jeg på en real smell. Trappene var grusom å gå i og med en på 2,5 år hjemme som ikke skjønnte at jeg ikke kunne løfte han ble det til at jeg gjorde det likevel. Måtte tilbake for å få smertestillende faktisk. Jeg vil råde deg til å spørre om permisjon til å dra hjem på den måten kan du få komme tilbake om du ser at du trenger lengre tid til å komme deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå