Gå til innhold

Bakovervendt livmor- når kommer magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 15 uker idag, og kjenner at buksene har blitt trangere.. men kan ikke se at jeg er gravid! Er førstegangs, det har vel litt å si det og!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har også bakovervendt livmor... denne gangen fkk jeg allikevell mage tidlig.. sist gang fikk jeg en liten kul over symfysen rundt uke 17 (syntes selv den var såå stor), men i løpet av uke 23 hadde jeg skikkelig mage:)

Skrevet

Jeg har også bakovervendt livmor, og sånn som jeg har forstått det på gynekologen min, så får ikke det noen konsekvenser for noen ting..

Jeg fikk mage tidlig med nummer 1, men denne gangen går det senere av en eller annen merkelig grunn..

Første gang ble buksene super trange rundt uke 12, nå er jeg uke 17 og har ingen problemer med noen av dem.. Lykke til:o)

Skrevet

Jeg har bakovervendt livmor og er nå gravid med andremann :)

Første gang jeg var gravid fikk jeg ikke ordentlig syndlig mage før jeg var 5-6 mnd på vei..Jeg så selvfølgelig at jeg hadde en kul på magen før,men andre som jeg kom i prat med skjønte ikke at jeg var gravid før jeg sa det selv. 2 uker før fødselen var det ei dame som lurte på om det var riktig at jeg hadde 3 mnd igjen!! haha! :)

Denne gangen fikk jeg mage veldig tidlig! :) Har samme kul som om jeg om jeg skulle vært 5-6 mnd på vei forrige gang. Fikk høre av gynekologen min at bakovervendt livmor ikke skulle ha så mye å si i forhold til å bli gravid,men at hos noen kan magen komme litt seinere.

Jeg tror det er veldig individuelt :) Uansett,lykke til! :)

Skrevet

Tusen takk for mange svar! Jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet noen uker til. Har også hørt at det ikke har noe å si for selve graviditeten, men at magen kan komme noe senere -men nå synes jeg snart det er på tide at det viser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...