Gå til innhold

Mary Kay vs i.d foundation (sminke)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd begge deler?

Hva er best, osv.. ??

Setter STOR pris på mange svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mary kay er jalla. Du kan jo ikke sammenligne det med med i.d.

Skrevet

Aldri hørt om Mary Kay, men i.d er det beste jeg har brukt

Gjest thricane
Skrevet

mary kay er noe dritt, id er helt fint med unntak hvis du har en del rynker eller store porer.

:)

Skrevet

jeg holder en knapp på i.d.

og av de andre merkene som selges så synes jeg miranda ikke er så verst, men kan ikke sammenlignes med i.d. da

Skrevet

Vet ikke hvilket grunnlag de som skriver at mary k er dritt eller jalla snakker ut fra.

Jeg har ikke prøvd foundation, men bruker Mary K hudpleie. Jeg har sensitiv hud oig bruker til vanlig Shisheido, Mary k har faktisk vært best. Huden min er kjempefin etter at jeg startet med disse produktene.

Skrevet

Jeg har prøvd begge deler og er uten tvil mest fornøyd med i.d sin. Mary K sin foundation ble liggende som et "lag" oppå huden min, og jeg synest ikke resultatet ble fint. Jeg har flere venninner som er av samme oppfattning, så jeg ville anbefalt deg å kjøpe i.d sin foundation.

Den kan forresten kjøpes billig på e-bay eller strawberrynet!:)

Skrevet

Hei.

Jeg har ikke prøvd i.d sin foundation, men jeg er MK konsulent og har brukt Mary Kay sitt mineralpudder foundation. Synes selv det er veldig bra, og det legger seg ikke uten på huden som et ekstra lag. Har kunder som mener at MK foundation er like bra som i.d sin. Men som sagt ingen egen erfaring. Tror dette er litt smak og behag hva man liker. Ikke noe fasitsvar. Alle kan ikke like det samme.

Skrevet

Skjønner ikke hvordan forlk kan si så stråsikkert at mary key er dritt?

DET KOMMET JO HELT ANN PÅ HVA SLAGS TYPE HUD DERE HAR!!!!

For meg er Mary Kay gull verdt og jeg er IKKE konsulent!!

Folk er så trangsynte ass, bare fordi at mary key ikke passet akkurat deg så trenger du ikke å bare overkjøre det fullstendig!!

irritert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...