Gå til innhold

Hei alle sammen:) (samme som på 1.trimester)


Emmalie84

Anbefalte innlegg

Hei hei.

 

I går fikk jeg og gubben en real overraskelse!

 

Jeg har slitt mye med hofte, rygg og korsrygg, så jeg var hos Kiropraktor for første gang i går.

Før jeg fikk komme inn måtte jeg fylle ut skjema med div. spørsmål.

Damen i skranken sa vi skulle ta røntgen av nakken min og om jeg var gravid....jeg sa jeg kan ikke være for sikker, så de utsatte røntgen for denne gang å knakk meg heller i alle mulige retninger.

 

Jeg gikk derfra med beskjed om å ta en test for å være sikker...

 

Reiste innom apoteket på vei hjem og kjøpte test...satte meg ned i sofaen og tenkte....

 

Kan jo i så fall ikke være mer en 9-10 dager siden positiv eggløsningstest....ALT for tidlig tenkte jeg, men men....hvis ikke blir det hcg-blodprøve hos legen...

 

Jeg tok en av testene og la den i skuffen på stuebordet....ventet til det var gått 3-4 min...VIPS!!!!

 

Jeg er gravid!! :s

 

Blir ikke røntgen av nakken men UL av magen om ikke så lenge;) Da vet jeg helt sikkert om jeg hører til her eller i juniklubben.

 

I dag kjenner jeg nervene!!!! Tenker på alt jeg har lest og hørt....

 

I vesken har jeg antibakterielle servietter og relenza (satt barnevakt her en natt for en gutt på 7 som hadde halssmerter og feber).

Svineflunsa SKREMMER meg.

 

Går på jobben og tør ikke ta i noe!! Da må det tørkes over...

 

Har bestilt time til Jordmor...kanskje hun kan roe meg ned....kan det at jeg stresser meg opp med dette viruset gjøre at jeg øker risikoen for SA?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann...

 

Tror nok vi alle går med en liten klumpe i magen angående dette viruset, men tror uansett det er viktig at vi fokuserer på at det går bra. Vi kan jo om vi vil ta vaksinen etter 12 uke, men ikke alle vil det heller.

 

Og om vi tar hensyn til hygiene og snur oss bort når noen nyser og hoster, så gjør vi jo en del tiltak for å unngå å bli smittet. Og har du relenza i veska så har du jo og ett sikkerthetsmoment, som du kan bruke forebyggende.

Nei tenk positiv, og ikke la det skremme av media, syns de bruker unødvendig mye skremmsel propaganda, som i stor grad rammer oss gravide under 12 uker, som ikke kan ta vaksinen. Bare dumt:)

 

Dette går nok helt bra skal du se :))

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...