Gjest Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Funker det? Og hvor lang tid brukte du før det virket? Kansje det kan virke på depresjon? Jeg har egentlig tro på det jeg,for når man får mer energi så blir man vel mindre deprimert! De gangene jeg har vært deprimert,har jeg alltid vært slapp,trøtt og utslitt! Kjøpte dette til samboeren min i går,i håp om at det skal virke! Han er virkelig nedslitt,og ganske deprimert i tillegg..Har ikke energi..Ligger store deler av dagen..
Joikaboll@ Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Jeg bruker det i ny og ne for å få i meg litt energi. MEN, kan bare ta det max en uke sammenhengende, for ellers går jeg i taket uten søvn. Fr overflod av energi.
Gjest Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Å,på esken står det at man må ha pauser på 2-3 uker etter å ha gått på dem 3 mnd! Hjelper det på deg når du bruker dem bare 1 uke da??
Joikaboll@ Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Jeg merker det etter 2 dager at energien kommer å tar meg, den 5-6 dagen blir jeg ikke trøtt lenger og sliter med å sove, så da må jeg kutte ut. Jeg tar det 1 uke og har pause 2-4 uker.
Gjest Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Når du har pause så lenge mister du ikke energien igjen da da??
Joikaboll@ Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Jo, det gjør jeg. Så da må jeg begynne på igjen. Mulig det ville funket annerledes om jeg fortsatte 2-3 mnd, men jeg blir ikke trøtt et sekund etter en uke.
Gjest Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 ok,men når tok du dem på dagen da? Det er vel ikke bra å ta dem for sent på dag..
nati, knotten & lille karamell Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Jeg har prøvd og har ikke fått det til å fungere. Har ikke helt troen på at det er noe annet en en placebo effekt hos dem det funker hos, men det gjør ingenting. Det eneste måten å øke energien på er trening, trening og atter trening. Trening hjelper også på depresjon har jeg lest for ikke så lenge siden og det har jeg troa på Lykke til, samme hva du måtte velge.
Gjest Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 hmm..Håper ihvertfall det hjelper her..Han har ikke energi til å trene..
Gjest Skrevet 10. november 2009 #10 Skrevet 10. november 2009 Klaskepadden : Var det rød eller blå Gerimax du prøvde?? Og når tok du dem på dagen??Må vel ta dem tidlig om morgenen vel..
Joikaboll@ Skrevet 10. november 2009 #11 Skrevet 10. november 2009 Tar dem når jeg står opp i 6-7 tiden. Tar den røde.
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 10. november 2009 #12 Skrevet 10. november 2009 Ble hyper og hadde vanskeligheter med å roe meg ned. Tok det da jeg studerte og hadde lange aktive dager.
Gjest Skrevet 10. november 2009 #13 Skrevet 10. november 2009 Klaskepadden: Ok.Jeg kjøpte den blå til samboeren min.Den er vel kansje ikke like bra?? Men leste på nettet et sted at man kan kombinere både blå og rød i 14 dager og så gå over til blå.. Han må iallefall prøve den blå først og se om den virker,vis ikke prøver vi den røde!
Gjest Skrevet 10. november 2009 #14 Skrevet 10. november 2009 *Miziz*med ei*desemberspire* : Husker du hvor lang tid det gikk før de virket? Var det den røde eller blå? Ikke noe særlig å bli hyper da men..He he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå