Gå til innhold

Hvor lang tid etter p-pille ble du gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på yasmin p-pilla i fire år, neste år skal jeg gifte meg og ønsker å bli gravid etter dette. Hvor lang tid etter at du slutta på p-pilla ble du gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ante meg at det var litt forskjell ja..

flere erfaringer?

Skrevet

Nøyaktig 2 år.

Nestemann satt 6 mnd etter fødsel, så har en mistanke om at det var p-pillene som gjorde at det tok så lang tid med førstemann.

Var forøvrig til utredning både meg og mannen, alt var i orden hos oss begge.

Skrevet

Hadde litt kluss i syklusen før jeg ble gravid med storesøster. Men hun satt på første el.

Ble gravid på andre el med lillebror.

Skrevet

1 år og 4 mnd. Da vi startet prøvingen med nr 2, ble jeg gravid i 2.pp uten å ha brukt hormonpreparater i forkant. Så vil tro at p-pillen (Trinordiol) hadde skylden for at vi måtte prøve så lenge med førstemann.

Skrevet

8mnd.. Tok og 3-4mnd før jeg fikk el.

Var yasmin jeg gikk på det siste året, men brukt ppiller i 4år.

Skrevet

Tok ca.4 mnd. Sluttet i jan, fikk mens tilbake i mars og ble gravid i slutten av april\begynnelsen av mai.

Skrevet

Sluttet på p-piller midten av juni. Hadde mens i begynnelsen av juli, og testet positivt slutten av juli. Så det gikk fort ja..

Skrevet

6-7 måneder tror jeg, men så prøvde vi ikke iherdig heller da;)

Skrevet

under en måned, fikk aldri vanlig mensen, ble gravid med engang. men så ble det SA, og deretter positiv test bare 3 uker etter.... var nesten litt merkeli hvor fort det gikk, gravid 2 ganger på 2 måneder...

Skrevet

Jeg tok siste pille 26 april og ble gravid ca 11 juni. Dvs i andre prøveperiode. Så det gikk mye fortere enn vi hadde trodd på forhånd.

Skrevet

Jeg gikk også på yasmin i flere år, og trinordial før det. Ble gravid rundt 8 uker etter at jeg tok siste pille, man kunne vel kalt det i 2. PP hvis det bare hadde vært planlagt... :)

Skrevet

Gikk på trionetta (tror jeg det heter) og ble gravid iløpet av ca to måneder.

Skrevet

Ble gravid 11 mnd etter jeg sluttet på p pilller. (Yasmin)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...