GledeGlede Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Har allerede begynt å tenke på hvilken type sprinkelseng osv jeg ønsker meg til den lille. Men må innrømme at jeg ikke føler at det er like lett å finne flotte sprinkelsenger osv som ikke koster en formue. Har dere jenter tips om nettsider? Om du har erfaringer (både positive og negative) så kom gjerne med dem, setter pris på det.
Gjest Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 prøv baby shop! der har de utrolig mye fint, og det meste til en vetu pris :-) er her vi skal kjøpe barnevogn, senger, stellebord, bilstoler ol :-) siden vi ikke har den beste økonomien, så mener vi det er billig der :-)
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Det har jeg også tenkt på... Først ville jeg gjerne ha sprinkelsengen til Stokke, men den er så utrolig dyr. Jeg kikket på Ikea, og der fant jeg en supersøt sprinkelseng, som koster under tusen-lappen:) Såblir nok den på oss. Unner selvsagt babyen vår mer, men hvorfor bruke så mye penger om det ikke er nødvendig. Har kjøpt vogn brukt, modellen var fra ifjor, så like fin ut, og fikk den halv pris:) Har ikke lite penger, men begge er nyutdannet og har kun jobbet i et halvt år, så greit å passe litt på hva en bruker av penger:)
Yvonne83 Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 www.mothercare.com har masse fint og billig!!
21.april Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Ha i bakhodet at sengen du kjøper kanskje også blir brukt når babyen er 2-3 år gammel. Da bør den være solid slik at den holder når barnet hopper/forsøker å klatre ut. Den bør ikke være vinglete slik noen av de billigste sengene er.
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Helt enig med Miss NN. Den skal tåle en del. Tenk når barnet begynner å ville klatre ut, da vil ihvertfall jeg ha en solid og stabil seng. Jeg er ikke av samme oppfatning ang babyshop. Det er den dyreste butikken jeg har vært i! Det aller mest lønnsomme er å dra på happyland på svinesund for de som har muligheten til det. et eksempel: babybjørn vippestol 1099 kr på babyshop- 999 kr på happyland minus kursen som når er på rundt 20 kr på 100 lappen. -Altså ca 800 kr i norske. 300 kr spart bare på denne ene tingen. bilseter er også mye billigere der, ja egentlig det meste! (bare et lite tips til de som har muligheten til å dra på "harrytur" som bor på østlandet )
rampete robin Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Vi har en hvitmalt basson sprinkelseng. Er kjemepfornøyd med den. Stødig og sikker. Senges kan stilles i to forskjellige høyder og den ene siden kan heves og senkes. Tror vi betalte ca 2000 for den ny for 5 år siden. Like fin enda og vært nesten konstant i bruk.
♥Madame_Mim♥ Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Jeg har funnet en kjempefin hvit sprinkelseng på ikea som jeg skal ha!! Den koster ca 800kr og ligner egentlig på mange av de andre som koster en formue...
Leona77 Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Da tror jeg bebisene våre får lik seng Madame-Mim Tenkte jeg skulle dra innom å sjekke hvordan den er, om de har den satt opp i utstilling, den ser fin ut synes jeg. Datteren min lå i sprinkelseng til hun var ca.2 år og da hun begynte å klatre tok vi ned siden på den, tror det blir stødig nok da.
GledeGlede Skrevet 11. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. november 2009 Fint å se at dere har forslag og meninger Er selv veldig enig at det er veldig viktig at det en god og solid seng. Den skal tåle mye hopping og risting, den skal jo trossalt være et trygt sted:) Bor dessverre ikke i nærheten av IKEA, så det ville ikke vært noe alternativ :/ Vet ikke helt hvor god de er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå