Gå til innhold

Status på damene nå..


Jahoo

Anbefalte innlegg

Jeg sover ganske dårlig om nttene nå.. Tror det er en god blanding av nerver, kynnere og maserier.. Sammentrekninger er det i alle fall, men det er ikke lange.. i tilegg er det mensvondt og vondt i korsryggen. Og om morningen er det borte igjen.. Prøver og tenke: ny dag, nye muligheter, men nå kan det virkelig godt skje noe snart :) Jeg har termin lørdag 14.

 

Hvordan er det med resten av dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin lørdag 21 nov. Det er veldig opp og ned med den søvnen... men sover generelt dårlig. Lang innsovning og vokner mange ganger i løpet av natta.Og av og til får jeg ikke sove igjen. Men bedre nå etter permisjonen starta. Prøver å ta igjen dårlige netter med litt søvn på dagen når jenta mi er i barnehagen.

 

men ellers har jeg det ganske bra. Syns jeg i det siste har mindre kynnere igjen.. Var mye for en uke siden.. Rart. Dagene går nå med til soving,lesing, pc, små turer og bittelitt husarbeid hver dag.. Blir ikke mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver å gjøre minst mulig om dagen, for blir litt mer travelt når barnehagedagen er over. selv om mannen er flink å hjelpe til og 2,5 åringen min som oftest er kjempe flink å leke med seg selv blir det ofte lite energi til leking... Men skal ikke klage.. jeg har ikke plager med bakken og ikke vonde hemorider lengre.. og en selvstendig og snill jente... (som oftest, selv om det kommer litt byer innimellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i morgen. Etter sex i natt tror jeg at jeg lå med kynnere hele natten, omtrent. (Hadde generelt en rar natt hvor jeg våknet og plutselig var gjennomsvett. Bruker så å si aldri å skje.) Kjente smerter nederst i magen hver gang jeg snudde meg. Har også smerter nederst i magen i dag når jeg går. Lurer på om det er et tegn på noe. Tror det må bli mer sex framover... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 22. november. Ingen tegn til noe fødsel. Hodet er ikke festet enda.

Formen har vært bra inntil i dag. Nå er jeg helt utslått, klarer ingenting bare ligger. Har fysiske tegn på svangerskapsforgiftning, men siden formen har vært så bra har det vært betryggende. Skal i morgen til kontroll, håper alt bare er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite søvn, men konstant trett og sliten:) Mye kynnere, men vet ikke om jeg er moden eller om hodet har festet seg, skal på kontroll til fredag,s å får sikkert mer svar da:) har termin 26. nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 2 november... 8 dager over tia nå, og jeg kan ikke beskrive hvor LEI jeg er nå... Hver kveld jeg legger meg håper jeg at jeg ikke får sove, får rier å må på Ahus... Og hver morra er jeg like skuffet over ingenting har skjedd :(

 

Har gått med modningsrier i 6 døgn nå, uten at di blir kraftige :/ Slitsomt...

Bekkenløsning- som gjør jeg er ganske lite mobil for tiden, og har vondt uansett åssen jeg sitter, står, ligger eller går... Søvnen er sånn bob bob og. Oppe på do hver time ca om nettene, og sovner ikke med en gang igjen pga jeg ikke finner no god stillinng og sove i..

Forresten, har Dere vondt når Dere reiser Dere?? Får skikkeli vondt i magen, å kjennes ut som magen presser ned mot gulvet- ekkelt! Ahus mener det er hodet som er langt ned i bekkenet.

Hodet har vært festa nå i over en mnd, så kan nok stemme det...

 

Har gått sykemeldt siden april/mai, så ventetia har vært uendeli lang...

Var hos lege igår på kontroll. Fått time på Ahus mandag 16/11 for kur om det ikke har skjedd før det (noe jeg håper skjer seff).

 

Men en ting, vokser magen Deres enda?? Forrige uke gikk jeg 1,5cm opp i magemål, denne uken hadde jeg gått opp 2 cm i magemål.. Jeg er bekymret ungen blir stor da...?! Eller? Andre som har erfaring med dette? Trodde det skulle stabilisere seg di siste ukene... ikke øke...

 

Hilsen lei "klagemor" ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 15. men har ingen tegn på at noe er på gang.. Ligger å kjenner etter hele tiden, og kan vel av å til kjenne litt murringer, men det kan nå ha med at jeg kjenner etter hele tiden! Så er ikke særlig optimistisk nei :/

 

Ellers krangler rygg og bekkenet litt,blir veldig fort sliten (!) og er trøtt hele tida.. Til gjengjeld sover jeg som en stein om nettene, blir fort en 10-12 timer søvn. Heldigvis, for hadde en periode der jeg sov utrolig dårlig og det var ikke noe særlig for å si det sånnt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 12 nov. så det er nære.. men ser ut som jeg skal gå over.. jeg har liksom ikke noen tegn synes jeg.. litt kynnere, men har ikke skjønt at det er det jeg har hatt før nå, så kan ikke snakke om at det er vondt hvertfall.. har hatt ett veldig fint svangerskap uten plager, men er alikevel litt utålmodig nå på slutten. Hodet er festet da, så det er jo positivt. Skal til jordmor igjen i morgen, alltid litt spennende det, selv om man ikke får no ny informasjon.. alt er bra!! (å det er jo bra)

 

Håper (men tror ikke) intenst at prinsen vil komme i natt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 22.november her. Sliter med ryggen, den er nesten konstant vond:-( Har 2 til 3 i ødem, og det kan være litt plagsomt. Sover greit på natta igjen nå, det er deilig det:-) Håper den lille prinsen snart har tenkt å melde sin ankomst snart, men kjennes ikke slik ut:-) Må bare smøre meg med tålmodighet.

LYKKE TIL MED VENTETIDEN ALLE SAMMEN:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kom ikke i natt altså.. så håper jeg bare på neste natt da... 5 % føder på termin.. kanskje jeg kan være en av de???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...