Gå til innhold

Frustrert og fortvilet!!


dykkedama

Anbefalte innlegg

Jeg vet at dette egentlig er feil forum å blåse ut på, men jeg er så utrolig frustrert og oppgitt over arbeidsgiver!! Jeg fikk problemer med arbeidsgiver den dagen jeg fortalte at jeg var gravid, og det hele endte med at jeg ble sykemeldt tidlig i svangerskapet.. dvs. ca. juni. Jeg sendte inn alle nødvendige papirer både til NAV og til arbeidsgiver. Jeg vet også at arbeidsgiver har fått brev fra NAV der de blir bedt om mine inntektsopplysninger (får jo kopi i posten fra NAV). For ca en måned siden sender jeg en mail til arbeidsgiver for å høre om de kan bekrefte at de har motatt både permisjonssøknad og feriesøknaden min, og om de kan fortelle meg om de eller NAV vil betale fødselspengene mine. (dette fordiu det er to forskjellige utbetalingsdatoer og kjekt å vite hvilken av de man må forholde seg til...). Men jeg fikk ikke noe svar... i dag da jeg skal sjekke kontoen har jeg fått hele 4000kr i lønn.... da jeg ringer lønningskontoret for å spørre hvorfor er svaret: du blir trekt pga fødselspermisjonen din. Fint sier jeg, da har dere vel sendt inn alt av oppøysninger etc til NAV da? og svaret er: Nei... kan ikke finne noen papirer på deg vi...

 

Beleilig... men hvordan kan de da vite at jeg skal ut i permisjon fra 5. november da? Han kan ikke finne papirene mine, men vet med sikkerhet at jeg skal trekkes i lønn fom 5. november?? Og hvorfor har de ikke sendt inn papirene til NAV? Kun for å gjøre ting vanskelig for meg???

Han skulle ringe meg tilbake, så jeg får ikke ringt til NAV i mellomtiden heller, så nå virker alt veldig frustrerende og håpløst!! Jeg har faen meg bare opplevd dritt fra arbeidsgiver siden den dagen jeg sa jeg var gravid, men at de skulle lage problemer ift utbetalingene mine, DET hadde jeg ikke trodd!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff.

 

Be om møte med Nav direkte.

Ta med siste lønnslipp fra arbeidsgiver.

Har du kopier av det du sendte inn? Håper det.

 

Har du kopier av emailer med arbeidsgiver om saken?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakket med NAV, og de sier at så lenge jeg har vært sykemeldt, så trenger de ikke noen inntektsopplysninger fra arbeidsgiver fordi de alt har det inne pga sykepengene, så det var veldig betryggende å høre. Så endelig vet jeg at jeg får alle de pengene jeg skal ha i slutten av måneden. Har i allefall bestemt meg for å søke ny jobb når permisjonstiden slutter...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...