Gå til innhold

Er det flere enn meg som ................

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det er stor forskjell på og vaksinere seg rett etter 1. trimester, enn etter uke 20 osv. Jeg tenker at jo mer ferdig babyen er jo bedre er det, eller er det bare tøv????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter 1.trimester er alle bein og armer på plass... så hvis man tar den etter 12.uke, så tror jeg ikke det utgjør noen forskjell uansett om det er tidlig eller seint... er det skader på babyen man er redd for, så kommer det uansett til å skje enten om det er i uke 13 eller uke 26... Det har jo noe med hva man tåler å ikke, som er individuelt... meeen, nå har det jo ikke vært noe som tilsier at det skal skje med de som har vaksinert seg... heldigvis...:)

Skrevet

Det samme har jeg tenkt, men hva tenker du om det nevrologiske??

Skrevet

da tror jeg nok ikke det spiller noen rolle om hvor langt man er på vei... Det skjer nok evt da uansett... men tror nok ikke noen hadde gitt oss vaksine, hvis det var store sannsynligheter for å få nevrologiske skader... det er snakk om det, men det tror jeg er fordi at det alltid noen som reagerer negativt på en vaksine, om det er stivkrampe, bcg blir jo det samme, jeg tror man uansett finner tilfeller av noen som har fått skader av disse... Så det er individuelt på åssen man reagerer på en vaksine enten om man er i magen eller utefor spiller ingen rolle... hmm.. er litt dårlig på å forklare meg men... håper du forstår meg.. men dette VEIT jo ingen helt sikkert, men det er det jeg tror...

Skrevet

Det der er vanskelig, men det er godt og ha noen og snakke med. Tusen takk for svar. Jeg skal nok ta vaksinen, når det er min tur. Jeg står på venteliste, så det er nok snart min tur:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...