saa09 Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Hei jenter, jeg skal egentlig reise til Tyskland og være der i 5 dager. Jeg er ikke vaksinert fordi det er tomt! Hadde dere reist, jeg skal ta oslo- kiel t/r, og skal på bo på hotel og shoppe en time utenfor kiel????
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 hmm... vanskelig å vite.. jeg hadde nok spurt fastlegen først.. de snakker jo om disse store folkemengdene, at man skal holde seg unna de...
saa09 Skrevet 10. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2009 Jeg spurte igår, og da sa de at det ikke er så lurt, men det er vanskelig og vite, og at det selvfølgelig er opp til meg.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Ja, det er det jo... men jeg hadde nok vært ganske skeptisk til det.. men hvis man tar forholdsregler (vaske hender ofte og prøve å unngå masse mennesker), så går det nok bra... lykke til!
saa09 Skrevet 10. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2009 Takk for svar, jeg skal snakke litt med jormor på tirsdag, så får vi se:-)
Mamman til Joachim Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Jeg hadde reist. Ta heller alle forholdsregler som er mulig.
NormaJean Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 jeg hadde reist... selv har jeg allerede vært i Irland, skal til England og USA i nærmeste fremtid. Er mer utsatt for å få slikt på jobben min i Norge enn på reise i utlandet;)
mammantilT&I Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 selv var jeg akkurat på t/r med kiel båten.. det var satt ut desinfeksjons middel ved inngangen til flere av restaurantene, dette viser at de tar dette på alvor..så som flere skriver her er man nok like utsatt på bussen, tbanen, kjøpesenter, jobben etc.. reis og kos deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå