UnePune äntligen hemma! Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 ! Blir helt oppgitt jeg. Har sagt hva jeg mener om folk som sniker i køen, og at hver får leve med sin samvittighet. Vi venter på vår tur. Men siden så mange andre gjør det, så kunne vel vi og - det var jo ingen som sjekka?! Blir helt matt jeg.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 10. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 10. november 2009 Jo, også mente hun at eldste var i risikogruppe fordi han hadde hatt lungebetennelse en gang. For 3,5 år siden =P
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Svigermødre er ofte en egen rase (spesielt de med sønner)... Lurer på hvordan vi blir som svigermødre jeg?! Kan ikke annet enn å håpe at jeg klarer å beholde vettet, selv om guttene kommer hjem med kjærester :-P
UnePune äntligen hemma! Skrevet 10. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2009 Hun har 3 sønner. Og det har jeg og, haha! Får håpe jeg klarer å beholde meg selv, selv om jeg er i sterkt undertall her =P Har ikke lyst til å bli noe svigermonster(svigermora mi er for det meste grei altså, bare litt merkelig =)).
Gjest thricane Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 det er håp UnePune:) jeg har verdens snilleste svigermor, hun har to sønner, så det finnes de som ikke ender opp som svigermonster. hihi.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 10. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2009 Det var godt å høre =)
Gjest Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Jeg tror da de sjekker etterpå? Når vi tok vaksine måtte vi fylle ut papirer med fødselsnr osv og skrive under på det. Så spurte sekretæren hvorfor vi skulle ta vaksine og skrev det ned på papirene. Hun skrev også hvilke medisiner som blir brukt osv. De får jo ikke sjekket det der og da siden hvem som helst ikke har tilgang til journaler osv. Men vaksinene blir jo reg på oss etterpå. Da ser de jo om vi snakker sant eller ikke! Kan ikke se for meg at det blir brukt tid og energi på å straffe dem som har løyet, men. Det er jo litt å ha på samvittigheten da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå