Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Jeg har etter 2. fødsel, som noen ganger er utvendig og det synes jeg er ekkelt...særlig når vi har sex...((( What to do?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Ja har både utvendig og innvendig tror jeg, gjør hvertfall fryktelig vondt å gjøre nr 2!! Har prøvd ulike salver uten særlig hell (vet ikke om du har prøvd de? verdt ett forsøk). I ren desperasjon prøvde jeg guttungens zink salve med aloe vera. Og det funka for meg Tror de skal være fryktelig vonde før jeg ønsker å operere de bort, men om du ikke har sjenanse for sånt så gå for det! Men hver klar over at de ofte kommer tilbake selv etter operasjon
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Jeg måtte bli opperert etter første fødsel. Fikk på nytt under andre graviditet/føtsel, men ikke opperert denne gangen. Denne plager meg ikke så mye som sist.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Men må du "dytte" den inn etter dobesøk? Synes det er så pinlig da jeg er redd kjæresten min ser "den" når vi har sex.... Men blir det bra etter operasjon????
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Det ble veldig bra etter opperasjonen når det hadde grodd. Jeg er 35 år og gift. Mannen kikker ikke så nøye der nede spessielt ikke siden jeg har hatt flere opperasjoner i underlivet etter fødsel også. Men underlivet funker bra til sex likevel:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå