Gå til innhold

Hva driver dere med akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg øver til EKSAMEN.. BLÆ, har øvd siden kl 8 i dag tidlig.

Lei allerede, hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rydder og vasker leiligheta!

Men akkurat nå har jeg pause =P For jeg ble så innmari lei!

Skrevet

Jeg jobber med en oppgave som må være bestått før jeg får gå opp i en deleksamen på mastern min. Innimellom mater jeg tøysekoppen, vasker flasker, lager lunsj og sørfer på dib.. vel, egentlig sørfer jeg mest da ;/

God øving pårei!! ;)

Skrevet

Gullklumpen har endelig sovna, så nå surfer jeg på nettet og hører på Radioresepsjonen :)

Skrevet

Kjeder ratatan ta meg. Men med en rygg som er på et helt annet nivå i smerter enn det jeg orker akkurat nå, så er det ikke så mye annet jeg får gjort enn å flate helt ut.

Skrevet

Er hjemme med to små som er syke, akkurat spist lunsj med jentene, og nå sitter ei å leker med dukker, mens minsta ligger å hviler på sofan vedsiden av meg her. Surfer litt på nett, og så leser jeg litt pensum innimellom. Akkurat nå sitter jeg jo her på dib ;-)

Skrevet

Hehe, det blir gjerne sånn ja.. Andre ting som er mer morsomt enn å øve, vaske, rydde osv.

Tusen takk.. Fikk vite i dag at jeg får ta eksamen, og at det er ikke bare en men to stk neste uke:) Andre jeg har snakket med skal ta den muntlige delen i desember.

MYE øving. Jada:)

Skrevet

Er hjemme med eldstegutten på 4 1/2 som har hatt feber siden søndag kveld...Nå har jeg lunch pause men jeg holder egentlig på med julereingjøring..Tømmer skuffer og skap og vasker nedi og inni i alle rom ..Har en liste med slike rengjøringsting jeg skal hargjort før jul : )

Koser meg hjemme egentlig jeg, men er litt dumt med fraværet. Er sykepleier studenmt på 3 .året og i praksis i hjemmesykepleien så vi har bare 4 dagers fravær på 10 uker. Jaja... det ordner seg : ) Imorgen får mannen være hjemme!

Skrevet

jeg rydder i skolesakene mine. Det er nå 2 år siden jeg var ferdig med sylepleien, og han ennå ikke giddet å gå gjennom papirene mine og kaste det jeg ikke trenger. SÅ det holder jeg på med nå først:-))

Utrolig hvor skolelei man kan bli hehe

Skrevet

Akkurat satt på fårikålen og venter på at lakken på spisebordet har tørket så jeg kan pusse og ta et strøk til.

Skrevet

Hører repetoaret til nrk super for 2. gang i dag siden storesøster er hjemme med (sannsynligvis) svineinfluensa og kjeder seg, plukker lillebror bort fra ledninger og tekniske ting, kjeder meg og skulle gjerne kommet meg ut litt, men det er jo uaktuelt... lengter litt til mannen kommer hjem, skal innrømmes... og dette er bare dag 1!! Hvordan skal resten av uka gå??

Skrevet

rydder litt,skulle støvsugd men...

pleier en syk mann og 2 syke barn,de går på tamiflu,så barna er ikke ille, men mannen.....fått tamiflu han i dag, men han er virkelig syk,spyr jo som en gris,og feber som er ganske høy...

jeg må få gjort noe i huset,for jeg får det vel snart jeg også.....

ellers må vi være inne alle sammen,og bare det er en prøvelse...

Skrevet

Dere er flinke alle sammen:)

Blir imponert.. Leiligheten min ser egentlig ikke ut, men siden vesla sover må jeg prioritere å øve til eksamen. Har gjort drit mye faktisk.

Og i dag skal jeg på skolen så da får jeg ikke ryddet i dag :P Rydder i morgen=p

Skrevet

og forresten, GOD bedring til syke barn og menn:)

Skrevet

Jeg har nettop trykt i meg en fullkornsbaguett og nå sitter jeg her som en hvalross og sleiker meg rundt munnen.

Skrevet

Jeg har tatt fram kofferten for å begynne å pakke til helgens sydentur. :) Pakker ned det jeg kan. Heldigvis er det rimelig lett å pakke nå, siden sommertøyet (stort sett) ikke brukes på denne tiden av året... Jeg pakker ned litt av gangen så jeg slipper å måtte gjøre alt på torsdagen! Da hadde jeg blitt sprø av ALT jeg måtte gjøre på kun en dag... :)

Så ellers er jeg inne her en tur på dib, og venter på at lillesøster skal våkne. Hun har tatt 3 mndrs vaksinen i dag, og håper at hun har fått en søvn bivirkning av sprøyta... hehe.. så jeg kan få pakket alt jeg har lyst og kan i dag... Skal snart hente storesøster i barnehagen og håper at hun er frisk (hun har hanglet, som resten av familien, en stund uten at vi har hatt feber o.l. Kanskje en form for svineinfluensa??? Håper det går vekk i god tid før helgen...).

Skrevet

Vi har akkurat sovet et par timer. Samboeren dro til butikken og jeg skal straks trene før jeg henter vesla i barnehagen:-)

Skrevet

sånn..nå orker jeg ikke gjøre mere i huset, for nå kommer kvalmen og tar meg også, må bare få en dusj før jeg evnt skulle bli syk.

har fått støvsugd,ryddet ut og inn igjen av oppvaskmaskinen,lagt sammen 3 maskiner med tøy,og lagt det på plass...og ryddet litt sånn ellers,gamle blader og slikt.

vært å handlet inn litt mat også i dag, og tamiflu til mannen,som er helt strøken i dag...stakkars...

Skrevet

Ligger strak på sofaen og pleier mitt syke legeme (ikke svineinfluensa, men kraftig forkjølelse). Sov til 13.30, etter en horribel natt med masse nattevåk- flisa får tre nye tenner nå, deriblant to store jeksler, og DET merkes..

Skrevet

Sitter prøvevakt, 27 min igjen og en elev. Faen kan han ikke bli ferdig og gå? De første gikk for 3 timer siden. Jeg som hadde håpet på en tidlig efta.

Skrevet

Sitter på lesesalen og "leser" strategisk ledelse....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...