Gå til innhold

Fler meg ikke gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det hele tatt. Var på UL i uke 12 og da var alt bra. Men jeg er ett sted mellom 15-17 uke nå og føler meg absolutt ikke gravid. Syns det er litt ekkelt med tanke på at det er mitt 5 barn så burde jeg vel kjent noe nå?

Noen fler som ikke har følelsen av å være gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mellom uke 15 og 20 følte jeg meg ikke særlig gravid i det hele tatt. Var litt trøtt, men ellers i grei form. Men da jeg skulle på ultralyd i uke 19 hadde jeg nesten på følelsen av at jeg hadde innbilt svangerskap eller noe :o)

Men nå de siste dagene (er 21+3 ca.) har jeg omsider begynt å kjenne den lilles bevegelser i magen, og da kjenner det mer virkelig med en gang.

Skrevet

jeg også har hatt det slik. er bare 16+6 i dag men har følt det en stund at jeg ikke er gravid. var på UL for et en ukes tid siden og alt var bra. så nå gleder jeg meg bare til å kjenne liv:)

er førstegangs gravid så det blir spennende:)

disse ukene her er vel de enkleste for de fleste og jeg også var redd for at jeg hadde innbilt svangerskap.... følte meg ikke gravid i det hele tatt! men er heldigvis det da:)

Skrevet

Jeg hadde det som deg og var litt bekymret, for di jeg har kjent veldig tidlig liv de to første svangerskapene mine. (uke 12-13). Men hadde hørt at hvis morkaken er foran tar det myyye lenger tid før man kjenner liv. Og det stemte, morkaken ligger i fronten denne gangen. Først rundt uke 20 begynte jeg å kjenne noe særlig, men siden da har det vært full fart! Er Nå i uke 27. Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...