Gå til innhold

Hysterisk som tar henne til lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 3 år, hadde litt feber (38) fredag og lördag kveld, og vært litt hes, men i fin allmenntilstand. Litt slapp innimellom bare. Hadde henne i barnehagen i går, men jeg henta henne litt tidlig og da var hun sörpe forkjöla. I dag er hun også det, kanskje litt bedre igjen nå. Vært endel grinete på natta.

Har vurdert frem og tilbake om jeg skal sjekke henne for svineinfluensa, men hun har jo så milde symptomer (skrevet om det flere ganger her inne også). Virker bare som en forkjölelese. Fikk time hos legen senere i dag. Föler det litt hysterisk. Hun leker jo og står i liksom...

Hadde aldri tatt henne til lege, hadde det ikke vært for den svineinfluensaen og at jeg er gravid i 1.tri, og ikke har tatt vaksine. Kanskje hun slipper å vaksineres om hun har hatt et snev av det.

Hmmm... Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I første omgang, man sender ikke sjuke unger i barnehagen.

Dra til legen når du først har fått time, så sjekker de opp om dere trenger tamiflu.

Skrevet

Jeg synes ikke det er hysterisk i disse tider. Om vi ikke hadde hatt denne svineinfluensaen hadde du jo ikke gjort det, så.. Bedre å gå å sjekke enn å lure, synes jeg nå om dagen. :)

Skrevet

Ja, da har vi nå vært der. Legen trodde det ikke var svineinfl. hun heller, men tok pröve nærmest fordi jeg ba om det.

hjjkaqhd: Selvsagt sender man ikke syke barn i barnehagen! Hun b le sendt dit i går fordi vi trodde hun var bra. Hun var bra kvelden för og på morgenen, men da jeg hentet henne var hun veldig forkjöla...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...