Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Burde vaske badet og ta ut av oppvaskmaskinen, men syter med det.. har ikke løftet en finger siden jeg stod opp kl halv 8 idag. hva synes dere jeg skal gjøre? fortsette å kikke inne på dib, eller få unnagjort noen huslige oppgaver?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Lett på ræva, din latsekk!! Jeg har vasket to maskiner med klær, vasket kjøkkengulvet, hatt besøk av mormor og skiftet på senga.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Oj..Skal si du er effektiv!! Sparker meg selv i ræva..... om 10 min bare.....
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Har tatt oppvaskemaskin,støvsuget,vasket gulv,ryddet,byttet på sengene,hevet boss,vasket klær,vært på butikken og tatt meg av en liten en..
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Ai ai ai.... kjenner motivasjonen (les presset;) ) kaster seg over meg!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 tshjjj... bare fortsett som du gjør. Da gjør vi det samme, jeg og du;) Jeg har spist frokost og kledd på meg i dag. Syns det er bra, jeg;) Husarbeidet springer ikke fra oss, vet du. Det har tålmodighet i tonnevis, og maser aldri;)
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Haha, godt poeng;) jeg har t.o.m dusja i dag forresten!! men får vel kanskje ta ut av oppvaskmaskinen. det er vel det minste jeg kan gjøre? *huff*.. Akkurat DET er faktisk veldig tiltak!! alltid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå