Gå til innhold

skal, skal ikke.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde vaske badet og ta ut av oppvaskmaskinen, men syter med det.. har ikke løftet en finger siden jeg stod opp kl halv 8 idag. hva synes dere jeg skal gjøre? fortsette å kikke inne på dib, eller få unnagjort noen huslige oppgaver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lett på ræva, din latsekk!!

 

Jeg har vasket to maskiner med klær, vasket kjøkkengulvet, hatt besøk av mormor og skiftet på senga.

Skrevet

Oj..Skal si du er effektiv!!

 

Sparker meg selv i ræva..... om 10 min bare.....

Skrevet

Har tatt oppvaskemaskin,støvsuget,vasket gulv,ryddet,byttet på sengene,hevet boss,vasket klær,vært på butikken og tatt meg av en liten en.. :P

Skrevet

Ai ai ai.... kjenner motivasjonen (les presset;) ) kaster seg over meg!!

Skrevet

tshjjj... bare fortsett som du gjør. Da gjør vi det samme, jeg og du;) Jeg har spist frokost og kledd på meg i dag. Syns det er bra, jeg;)

 

Husarbeidet springer ikke fra oss, vet du. Det har tålmodighet i tonnevis, og maser aldri;)

Skrevet

Haha, godt poeng;)

 

jeg har t.o.m dusja i dag forresten!! men får vel kanskje ta ut av oppvaskmaskinen. det er vel det minste jeg kan gjøre? *huff*.. Akkurat DET er faktisk veldig tiltak!! alltid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...