Annli Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Jeg ligger bare å venter på å tisse på nettene :/ Har dere noe tips til tidsfordriv?
You can call me Dårris Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Jeg spiller kabal på mobilen:/ Søvn vet jeg nesten ikke hva er for tiden, så det blir mye tid til spilling, evt lesing. Og så har jeg med pcen i senga.
lille frø, mor til to Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Tisse et par ganger, må snu meg i senga, da vokner jeg og andre ganger bare vokner jeg, men skjønner ikke hvorfor. Så vokner jeg pigg og utkvilt dagen etter. (Ironi)
The Bad Gal Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Fordi jeg har ei på snart 2 år som hoster en del på natta for tida, som støtt og stadig sparker av seg dyna og småklager/grynter i søvna, så da må jeg legge på dyna igjen, og selvsagt tisse mens jeg likevel er oppe. Våkner av at jeg må tisse, at jeg ligger vondt/ubehagelig(vant til å sove på mage, det funker ikke lengre med stor kul) Ja, you name it. Sover dårlig og blir vekt mellom 5 og halv seks av ei frøken som skal stå opp!
Minilille Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Sliter nok ikke like mye som dere som må finne på noe om natten, men våkner innmari mye. Det presser i ribbeina, vondt i korsryggen og alle stillinger er vonde å ligge. Jeg klager til sambo om at senga er dårlig. Har et lite håp om at jeg skal greie å presse gjennom at vi må få ny seng nå Er oppe og tisser. Blir jeg først vekt er det vanskelig å sovne igjen. Våkner 2åringen kl 5, ligger jeg våken og venter på at sambo skal stå opp kl 6, selv om mini sovner igjen. Våkner jeg av sambo som står opp 6 finner jeg ikke roen før han er ute av huset. Sukk. Men i morgen er siste dag på jobb, og da får jeg sove på dagtid. Tips til tidsfordriv: Les en god bok, kryssord.., opp og se en film
Annli Skrevet 10. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2009 Det e fælt kor mye vi må igjennom, godt å vite at man ser lyset i enden av tunnelen. Føler ikke at jeg har fått den verste søvnløsheita, men syns voldsomt synd på de som har det verre enn mæ. Dåkker e kjempeflinke
Gjest Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 jeg har svangerskapskløe, så ligger å klør, og når jeg nesten har sovnet så må jeg jo selvfølgelig tisse, så når jeg nesten har sovnet igjen begynner mannen å snorke, ja så har vi det gående sånn til utpå morgenkvisten, så får jeg sove, vi blir gooooodt forberedt til den lille kommer, haha, huff.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Huff, mangel på søvn syns jeg er fryktelig slitsomt... Har lenge sovet dårlig, men nå i det siste har det blitt bare verre... Har en vanvittig sprellemann i magen. De siste 3 nettene har jeg sovet 2-3 timer i løpet av natta. Når jeg legger meg er det full fart ca 1 time, så roer det seg litt, men med jevne mellomrom kommer det noen velrettede spark som gjør at jeg ikke klarer å sovne. Skvetter til... Det å snu seg er jo også en historie for seg selv;) Så er det tissepause. Da er det full fart i magen igjen. Så sovner jeg til slutt et par-tre timer før det er full rulle igjen ca 5-halv 6. Har 6 uker igjen til termin og er nå så sliten av alt dette "bråket" i magen (det er mye aktivitet på dagtid også ) at jeg ønsker meg fødsel NÅ! Jobber nå reduserte dager (6 timer) og prøver å sove på dagen før mannen kommer hjem med 2-åringen fra bhg. Jeg gruer meg til å være så sliten når minsten endelig finner på å komme. Har jo en flott 2-åring jeg gjerne vil ha tid og overskudd til også... Håper det bedrer seg snart! Har en snill mann som står opp med 2-åringen hver helg så jeg skal få sovet litt lenger om det er mulig, men gleder meg fryktelig til permstart nå. Da skal jeg slappe av og prøve å sove en del på dagen også dersom nettene er vanskelige, men det er jo ikke akkurat bra for nattsovingen å sove på dagen;) Ordner seg nok, men det er slitsomt når det står på. Lykke til videre dere andre også! Håper vi snart får sove litt bedre så vi har iallfall LITT overskudd til babyene kommer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå