Gå til innhold

Så satt jeg her da med rier!


Kate2

Anbefalte innlegg

 

har hatt kynnere/rier i hele natt.. som har begynt å ta seg veldig opp utover føremiddagen=) au.. venter egentlig bare på at de skal bli sterke nok til at jeg kan dra på sykehuset!! tenk at vi skal snart få møte prinsen (tror jeg graver meg ned viss dette er falsk alarm)

6 dager til termin den 16..=)

 

syns det er litt kjipt at sykehuset er stengt for besøkende... har fortvila besteforeldre som gjerne vil se småen.. åsse er jeg egentligt ganske gla i å ha mennesker rundt meg så tviler sterkt på at denne tutta blir værende på s.h så veldig lenge..;) (så sant alt går bra da)

er det bare jeg som synes det er kjipt?

 

ellers lykke til alle sammen..;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

egentlig syns jeg det er veldig greit at ikke besteforeldre kan komme, samtidig som at jeg er redd de da innvaderer hjemmet mitt når jeg kommer hjem igjen, de fleste bor såpass langt unna at de må sove over om de kommer.. svigemor er av typen som alltid sover på hotell når hun er å besøker andre, men som skal sove hjemme hos oss når hun er her.. derfor har jeg gitt beskjed til gubben om at han får be moren sin bo på hotell denne gangen. Syns det kan være greit å venne seg til det å ha et lite nurk i hjemmet før jeg skal måtte varte opp en hel arme av besteforeldre..

 

Men jeg syns at det er trist at venninen min ikke kan besøke oss, for hun bor like ved sykehuset, og jeg hadde gledet meg sånn til at hun skulle få se nurket mit... men men.. det overlever vi nok alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Skulle på en måte ønske det var meg, på en annen måte ikke om du skjønner :)

Jeg har ligget våken halve natten med små sammentrekninger og nerver.. Føler meg egentlig fyllesyk og utslitt.. 4 dager til termin.. :)

Benytt tiden på barsel godt du, og kom i gang med amming og restaurering.. Vi trenger det nok. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...