Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Jeg satte inn p-stav i juni. Nå har jeg mistet sex lysten helt og spiser endel mer. Samboeren min er frustrert siden vi nå ikke har sex så ofte. Han vil jeg skal ta ut p-staven og begynne med kondom isteden. Jeg vil ikke det, nå har jeg knapt mensen og er stabil i humøret, men er veldig beskymret for at jeg kommer til å legge på meg på disse 3årene. Grunnen til at jeg satte den inn var også det at da har jeg sikret meg skoleplass i 3år, og slipper å avbryte studiet om jeg blir gravid. Jeg vedder på at det kommer til å bli slurv med kondom bruken, og babyønsket kommer til å komme sterkere tilbake når jeg ikke bruker beskyttelse. Det passer rett og slett ikke... Hva gjør vi?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Eller ceracette. Fikk blødinger nonstop i 3 mnd og så blødningsfri på andre året nå
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Jeg satte inn en spiral rett etter aborten og den sklei ut. Satte den inn etter en abort for da var jeg bedøvet. Jeg er redd for å sette den inn uten bedøvelse. Dessuten koster det nye 1200kr, blæææ... H.I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå