Gå til innhold

AKUPUNKTUR.....NOEN MED ERFARING?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jordmor vill sette nåler i meg..det er vel akupuntur det heter?helt fjern på det området..he he...Men det jeg lurer på er om det er noen her som har fått det og født før tiden? eller skal det bare gjør fødsel lettere...? vet liksom ikke helt om jeg vil..om det er vits liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok det 3-4 uker før tiden sist gang. Først fødselsforberedende for å bidra til at selve fødselen gikk raskere og enklere, og siste uken tok jeg for å provosere fram igangsetting av fødsel. Jeg gikk ti dager over termin og hadde for dårlige rier så det tok ntid og måtte drypp til for å få fortgang på sakene. Så ikke noe hjelp for meg, men det er jo gjort endel studier i utlandet som viser ganske positive resultater av akupunktur da.

Skrevet

Jeg har foreløpig bare brukt akupunktur mot bekkenløsning, men det akupunktøren sa til meg er at det er veldig individuelt hvordan om folk har noen virkning av akupunktur. Jeg er vist en av de som får veldig god virkning av det, og det er veldig greit å vite, både fordi jeg har litt lyst til å prøve fødselsforbredende akupunktur når det nærmer seg litt mer, og ikke minst fordi jeg gjerne vil bruke akupunktur som smertelindring under fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...