minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 hei jeg har målt meg to ganger hos lege/jm frem til i dag og er straks 20 uker etter ul termin (mens og ul ble lik faktisk)... men jeg ligger helt øverst i det grønne felltet, har dette noe å si på hvor stor magen min kommer til å bli eller kan dette flate seg ut etterhvert. med første så lå jeg på den røde streken hele veien... noen med erfaring?? teker litt på om jeg kommer til å bli veldig stor denne gangen....
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Jeg ligger ca en cm over den røde streken på symfyse mål, jeg har vært i øvre kant de andre svangerskapene mine også (dette er nr 4) Jeg har fått store barn men har også hatt myyyyyyye fosetrvann. Nr 1 var 3960 g nr var 4658 nr var 4678 og begge de to siste 2 uker før termin. Så du kan si jeg gleder meg ikke til fødsel denne gang når magen er så stor alt nå. Men dette betyr ikke at det er derfor du er stor.
<3 Maren <3 Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Heldig du er som er på det grønne feltet da. Jeg er bittelita, 1. gangs og har sf-mål som ligger til gangs over skravert felt. Spent på hvor stor jeg skal bli. Føler det er tungt å puste nå, også er det så lenge igjen..
Erlinda Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Hei.Var hos legen tidligere denne uken, er 20+3 og legen måtte sjekke symfysemålet 3 ganger for å være sikker, den lå på 22,5. Ganske langt over skjemaet, men det kan jo flate seg ut. Håper virkelig det, så det ikke blir noen kjempe som kommer til :-) Har ikke vært så langt over noen gang nei, dette er 4 gangen for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå