Gå til innhold

Trenger noen meninger!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har vært på regelmessige kontroller(i 4 mnd) pga en cyste på eggstokken som er 9 cm i diameter,den gir litt ubehag og tror selv litt hormonsvingninger,saken er at den ikke har sprukket og at den har forandret form, mamman min fjernet eggstokker og livmor pga en borderline(noe jeg har glemt å fortelle gynekologen:/ ) Nå som den er forandret fra rund til oval ville legen se om den sprakk,og jeg skal tilbake i januar,nå har jeg ikke fått mensen,er ikke gravid,og lurer på om cysten kan skyldes dette.

Noen som har vært borte i dette før,hva burde jeg gjøre?Kommer eggstokken til å bli ødelagt av denne?

Har hatt cyster tidligere,men de har alltid sprukket!

Litt bekymret,har noen smerter der hvor cysten er og lurer på om den kanskje vokser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har hatt cyster på eggstokken og ,men de sprakk av seg selv.

Så vet ikke helt hva som må til hos deg,men ville snakket med legen igjen og fortalt om din mor, kanskje har det noe og si,kanskje ikke.Men i de fleste tilfeller så sprekker de jo av seg selv.

Var ubehagelig og ondt når jeg hadde på eggstokken.Var der i flere uker.men plutselig forsvant den.

Kan godt være den sprekker hos deg snart og.

Om eggstokken blir ødelagt vet jeg ikke, min gjorde ikke det,og uansett så har du en til.Men vil tro legen vet hva han gjør.Dette er jo noe som ofte forekommer hos oss kvinner.

Visst du er veldig plaget kan du jo se om du får komme til før januar?

Kan desverre ikke gi deg noe bedre svar.

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...