Milla <3Lillebebi<3 Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Nærmer seg overgangen til tredje trimester, er i følge BIM siden nå i uke 27. (Ifølge jordmor er det 26, hvem har rett??) Slet utrolig med kvalme de første månedene, fra uke 5-6 til rundt uke 15-16. Det var grusomt! Hadde jo null energi, og orket omtrent ikke gå fra stue til kjøkken pga så fort jeg reiste meg opp så enten svartnet det for meg eller så måtte jeg kaste opp. Plutselig ble det bedre, men nå er det tilbake igjen tror jeg Har vært litt sånn smådårlig opp og ned i en periode nå, men nå er det sånn igjen at jeg må ligge nede på sofaen for å skrive dette ellers går alt rundt i hodet. Er det flere som har erfaringer med at kvalmen og svimmelheten kommer tilbake? Eller er dette pga noe annet?
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 heija! kansje du har lite jern? få Jordmor til å sjekke det. Det hadde jeg å var ganske svimmel hele tiden. Hjelper å ta jerntab. Ang Kvalme så har jeg det sånn atnoen dager har jeg det ikke mens andre kan jeg være kvalm langt utpå formiddagen. så det kommer å går. :S lykke til
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 ja.. å jeg er i uke 26 glemmte helt å skrive d.. hehe
Milla <3Lillebebi<3 Skrevet 10. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2009 Ja, det kan jo være at det er det, hadde vært kjekt med noe som hjalp hvertfall Nå blir jeg fort svimmel til vanlig også, har litt lavt blodtrykk og blir fort dårlig om jeg ikke spiser, men har ikke hatt lite jern da. Men det kan jo ha forandret seg nå i graviditeten. Er det sånt man får svar på med en gang man har tatt prøven? Eller må den sendes inn og man får svar lenge etterpå? (De er jo alltid så trege atte ) Og er det isåfall dumt å kjøpe de tablettene bare for å sjekke ut om det hjelper mens man venter på svar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå