Mamma's Magic Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Jeg tenker på å bli gravid nesten hele tiden. Klarer ikke å konsentrere meg på jobb, og bruker en formue på tester. Uff, jeg som ikke skulle bli "sånn"! Har opplevd to MA tidligere i år, og tok disse ganske greit, spesielt siden jeg ble gravid på andre forsøk begge gangene. Men etter en prøvepause på 4 måneder ser det ut til at ting har stokka seg veldig til. Er nå i 3. pp, og stresser veldig. Hva skjer med meg?? Tidligere kunne jeg regne at el var sånn 14 dager etter TR, men nå er det ikke så snkelt lengre. Syklusene mine er ikke lenger regelmessige, jeg har prøvd å teste etter el, men finner det ikke, og sist måned fikk jeg to positive tester før tanta overraskende kom, på dag 29, så det var virkelig tanta. Heldigvis, får jeg si. Ikke så lett dette. Beklager negativt innlegg. Jeg tror jeg trenger å finne meg en hobby, noe å drive meg, kunne f.eks gjerne tenke meg å begynne å ta ridetimer igjen, men det er jo egentlig ikke noe vits i, for jeg blir sikkert snart gravid igjen... Skjønner dere?? Og sånn går nå dagan...
*shehasmyheart* Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Å, skjønner så godt hvordan du har. Det er så vanskelig å tenke på noe annet. En vil jo bli gravid med en gang!!! Og alt dreier seg om det. Tankene vil ikke vekk. Og spesielt når en har mistet noen ganger, er det mange tanker og litt stress i kroppen. Var ihvertfall sånn for min del. Det som hjalp meg var en tur til legen og akupunktur:) Legen sa at jeg MÅTTE senke skuldrene. Og at det var ingen grunn til at jeg ikke skulle bli gravid igjen. Det gjelder deg også Vet, det er lettere sagt enn gjort. Men prøv. Og som du sier. Kanskje finne på noe å gjøre? Som kan oppholde deg litt, og oppholde tankene litt;) Akupunktur hjalp på alt stresset i kroppen min. Etter 2 behandlinger merket jeg forskjell. Og etter litt over en mnd, med behandling 2 ganger i uka, så ble jeg gravid:) Hører så mange som har nytte av aku. Bare et lite tips:) Jeg kastet alt av el-tester også. Det bare stresset meg;) Hadde sex fra omtrent siste blødningsdag og ut perioden;) Ønsker deg masse lykke til!!!
Mamma's Magic Skrevet 10. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2009 Tusen takk for snille og kloke ord, Silje! Jeg bestilte faktisk time hos akupunktør i morges, så jeg har stor tro på at det kan hjelpe meg. Og du har helt rett, skuldrene MÅ ned. Jeg får finne på noe. Men alt dreier seg om barn for meg om dagen, blitt helt tullerusk! I går så jeg en skrekkelig dokumentar fra et ungdomsfengsel i Russland, hvor det satt små gutter ned i 10 års alderen for både mord og det ene med det andre. Og da det kom frem hvordan de hadde hatt det hjemme, satt tårene løst. Jeg tenker så mye på alle de som får barn og som ikke kan gi dem kjærlighet og trygghet, og hvor urettferdig det er at mannen min og jeg strever sånn, vi som ville gjort alt i hele verden for å gi et barn det beste vi bare kunne... Sukk. Ja ja. Det kommer vel. Klem
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Kjenner meg godt igjen i din beskrivelse:-)
*shehasmyheart* Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Kjenner igjen de tankene ja. Kommer snikende om kvelden. Tenker på alle barn som har det vondt her i verden. Det eneste en vil er jo å beskytte og pakke dem inn i bomull, om en hadde kunnet;) Jeg vet at det ikke er lett å tenke på noe annet. Ble helt tullerusk i prøveperiodene jeg. Klart ikke fokusere på noe annet! Men plutselig så klarer du det. Og da føles alt bedre og lettere:) Og deres tid vil komme:) Den lille spiren er bare ikke helt klar enda:) Men, den kommer:) Ha en fin kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå