Gå til innhold

Dere som er over termin, er dere også urolige??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 3 dager over termin idag og kjenner at jeg er mye bekymret for at dette skal gå bra.. Har vært ut og inn på sykehuset og hatt to innleggelser den siste uka pga fare for svangeskapsforgiftning, men så synker verdiene såpass at de ikke setter ting igang likevel.. Kjenner jeg blir litt psyka ut av å gå sånn og ikke ane hva som skjer... Er redd for at babyen ikke vil ut av seg selv. Er redd for at noe skal gå galt.. Babyen er jo mye roligere nå, og det er jo sikkert naturlig, men jeg merker at jeg blir litt stressa.. Men som sagt har jeg vært daglig på sykehuset på kontroll, med UL, ctg, og alt som hører med,så senest igår så jeg at den hadde det fint. Men likevel lurer det en angst for at dette ikke går bra. Sikkert helt irrasjonelt, men likevel... Det endte med igansetting sist, en uke over termin pga lett svangerskapsforgiftning, og det ble en dramatisk opplevelse med mye blødninger og tilslutt akutt keisersnitt... Har så lyst til at denne opplevelsen skal bli bedre, men er redd det blir noe lignende denne gangen... Uff, ble litt rotete dette her.. Vet ikke helt hva jeg ville med dette heller, men har vel et behov for å dele litt tanker og bekymringer... Noen som også blir urolige på overtid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener. Frem til termin har jeg tatt alt med ro og ikke bekymret meg i det hele tatt. Men nå merker jeg en økende tendens til å lure på om alt er som det skal... Kjenner jeg fortsatt like mye liv i magen, og er jeg sikker på at jeg ikke lekker fostervann, osv. Prøver å ikke bekymre meg, men det er jo greit å følge litt ekstra godt med også. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...