Gå til innhold

Hvor mange stakkarer er over termin her nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 10 dager over termin i dag og leeeeeeeeeeeiiii. Men ingen tegn til fødsel utover det som har vært i over en uke. Masse vonde og regelmessige sammentrekninger som varer i 5-6 timer og gir seg, mye slim (usj) og voldsomt med nedpress.

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!! Skrev nettopp et innlegg selv.. Er 3 dager over termin og har det akkurat som deg, masse vonde og regelmessige sammentrekninger, som ikke øker i styrke men gir seg etter noen timer.. Veldig hard mage og mye nedpress bare jeg går to skritt... Blæh!! Ikke gøy å være gravid etter termin. Før termin har man liksom en slags nedtelling og litt spenning, men nå er det bare laaange dager som ikke fører noe sted (selv om det blir fødsel snart på oss begge, så virker det så lenge til)..

Skrevet

Rekker opp hånden her ja.. 4 dager over. En god del kynnere men ikke noe regelmessig. Men nå er jeg lei kjenner jeg. Prøver å gå tur etc men har visst gått inn i en evig gravid tilstand. kan ikke forestille meg at hun noen gang skal komme.

Bergen81 har du vært på overtidsktr på KK?

Skrevet

Bare en dag over foreløpig. Men: Har ikke et eneste tegn på at noe som helst er på gang... :-(

Alt er helt stille, så mistenker at dette kommer til å ta litt tid...

Skrevet

Åh, så bra at det ikke bare er meg, hehe.. Ikke at jeg unner dere andre å gå over altså, men følte meg plutselig veldig ensom og alene i overtidsland.

Skal på overtidskontroll på torsdag, så får vi se. Er så lei nå, og bekkenløsningen er helt forferdelig. kjempesurt når vi har verdens fineste høstvær og jeg ikke klarer å gå bort til postkassestativet engang..

Skrevet

Jeg er 2 dager over. Egentlig ingen tegn til action. Har mye nedpress og kynnere, men ellers ingenting.

Skrevet

Jeg er også to dager over nå, - hadde termin 8. nov. Jeg har nedpress, men ikke så mye kynnere. Håper babyen vil ut innen uken er omme i hvert fall : )

Skrevet

Jeg er 4 dager over nå - hadde vel ikke forventet noe annet siden jeg har gått 14 og 11 dager ver med de andre to, men alle sier at 3.mann er en luring, så jeg hadde jo et pittelite håp ;-) Masse kynnere, som hvis jeg legger godviljen til kjennes i korsryggen, men ellers er alt som vanlig. Føler egentlig at jeg har gått inn i en evig gravidtilstand og kan faktisk ikke se for meg at det kommer en baby ut snart :-)

Skrevet

6 dager over termindato her. Har masse kynnere og stikkinger/skjæringer men kan ikke skilte med hverken slimpropp eller kynnere. At jeg skal føde snart og bli mor blir mer og mer fjernt.

Blir pussling i huset, jeg tør ikke dra ut alene på tur i tilfelle noe skal skje siden hodet ikke er festet. Til og med Gro Nylander bøkene får ligge i ro. Greit å tenke på noe annet før det braker løs.

Gah!

Skrevet

uff..ja er ni dager over tiden idag..var hos JM idag og vi snakka om stripping, men jeg feiget ut :s

fikk overtidsvurderingstime til mandag..typisk at de ikke tar inn folk i helgene!!og istedenfor å ta meg inn fredagen, så lar de meg gå eeenda lenger. som on de tov dagene ikke er nok!

men men..det er jo bare dager igjen nå. merkelig at det kan føles som om ni mnd går kjemperaskt, mens dagene nå virkelig snegler seg avsted!

Skrevet

Jeg var hos jordmor i dag, og fikk time til overtidskontroll neste onsdag. Da vil jeg være 10 dager over ul-terminen som var 8.nov. Er veldig fornøyd med at jeg slipper å gå lenger. Hun mente at da ville de sette i gang fødselen torsdag eller fredag neste iuke dersom det ikke har skjedd noe. Mensterminen min er ikke før på torsdag (12.nov), så det blir ikke mer enn en uke over den, heldigvis.

Skrevet

jaaa..... jeg er 7 dager over. Men skal til jm i morgen for ny stripping (oi som jeg gleder meg, er så behagelig å få røska opp høna litt). Og på Riksen på torsdag for vurdering av igangsetting.... jeg vil ha ut denne krabaten før helga!!!

Skrevet

Åååhr! Jeg er så lei!! Nå ble det plutselig bare akutt nok for meg. Vræl!

"Ja, dette blir nok en prematur fødsel, du får knipe igjen så lenge du kan, så får vi håpe vi kommer oss over 34 uker" opp i rompa! Skal aldri høre på leger og jordmødre igjen! Største våset jeg har hørt! Her sitter jeg, 10 dager over termin og er like forbaska gravid. Hyl!

Åh, måtte bare blåse ut litt, for nå er jeg helt på randen altså. Faller vel snart inn i total resignasjon igjen får jeg håpe.

Blæh!

Skrevet

Jeg er to dager over termin. Var hos jordmor i dag og fikk akupunktur for å stimulere rier og for å få hodet enda lenger ned i bekken. Hun undersøkte meg og jeg er visstnok moden, myk og har åpning, så sitter her og venter på rier (som det ikke er tegn til).

Skal inn til stripping på torsdag om ikke noe skjer før det..

Lykke til alle sammen

Skrevet

Jeg er 9 dager over nå.. forsåvidt greit det, men jeg begynner å bli redd for at jeg må settes igang som sist, det vil jeg ikke.. hååååper hun kommer av seg selv!

Hatt svake og regelmessige rier siden i går kveld, men det utvikler seg jo aldri :(

også hatt masse nedpress og diverse siste ukene.

Men i morgen skal jeg inn til siste lege-time, så blir det forhåpentligvis time til kontroll i løpet av denne uken.

Skrevet

9 dager over her... kjenner ikke nedpresset som alle snakker om, ikke sterke kynnere heller, magen blir hard og løs om hverandre gjennom hele dagen, men det er ikke akkurat som jeg kan forveksle det med rier... Var på svangerskapskontroll i går, umoden livmor:( Ble strippa, men har ikke kjent noen ting etter det...

Trøster meg med at jeg aldri har hørt om babyer som blir inni magen for alltid...

blir nok satt i gang på fredag, kan ikke si jeg gleder meg, ville så veldig gjerne føde av meg selv!! :(

Krysser også av under bekkenløsning, ligget hjemme nå i flere uker, før var jeg aktiv dagen lang, går på veggene,... dagene består av å stå opp og gå fra seng til sofa, for så å ligge å kjenne etter rier, for så å legge meg igjen... spennende!! ;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...