Anja83 Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Samboeren min jobber langt unna, noe som medfører at han ofte sover over i nærheten av jobben for å slippe så mye pendling. Han pleier å sove hos et vennepar eller hos en kamerat. I går ettermiddag ringte jeg han, bare for å skravle litt. Jeg merka at han var litt stressa, og at det ikke passa helt å skravle. Han sa at han skulle spise middag. Da fleipa jeg litt med at han sikkert skulle spise grandisen sin (blir jo mye sånn mat når han ikke er hjemme), men han sa at de hadde laga lasagne. "Åja, har du og kameraten din laga mat?" sier jeg. "Nei, han og K (en kvinnelig kollega på 25) hadde laga mat, og skulle spise nå." Jøss, tenkte jeg. Det var jo litt merkelig. Så jeg spurte om de var hjemme hos henne. Ja det var dem. "Ja, skal du sove der i natt da, eller?" Ja han trodde det, for kameraten hans lå hjemme med svineinfluensa. Da jeg la på kjente jeg meg ganske paff. Jeg er egentlig ikke spesielt sjalu av meg, men kjente jeg syntes dette ble litt merkelig. Særlig fordi jeg ikke vet hvem dama er, jeg vet bare at hun bor i en leilighet og er singel. Jeg fikk snakka med han litt utpå kvelden, og han sier da at han ikke hadde tenkt på at jeg kunne reagere på det. Og det skal være sagt at han er nok så naiv som det. Jeg tror heller ikke at han er der for å være utro, eller at han har følelser for noen andre. MEN jeg synes allikevel det er noen "regler" i et forhold. Bla. at han ikke sover hjemme hos en kvinnelig kollega. Han var ydmyk da jeg prata med han, og sa at han ikke skulle gjøre det igjen, siden jeg ikke likte det. Men jeg er dog ganske overraska over at menn og damer (iallefall jeg og han) tenker så annerledes. I sitt hodet mente han at han kunne sidestille det med å overnatte hos en kamerat. Så lenge han ikke hadde noe følelser for dama, ble det vel det samme.. "NEI, det er ikke det samme!" Eller hva ville dere andre tenkt?? Og finnes det flere menn der ute som kunne gjort slike ting helt uten å tenke over at det kunne oppfattes som noe merkelig?
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Jeg vet jeg ikke er mann, men all ære til deg som klarer og holde deg sååå rolig, jeg hadde blitt pottesur!
Gjest Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Ja du overdriver. Ikke akkurat gjennomtenkt av kjæresten din, men so be it.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 jeg hadde absolutt ikke akseptert det! jeg nok kastet han ut hadde min mann funnet på noe sånn, men kanskje jeg har litt kortere lunte for slike ting en andre..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Dette må da være helt greit!? Han gjorde ikke noe galt og hadde det så lite i tankene at han ikke engang prøvde å bortforklare hvor han var. Tankeløst å ikke ringe deg først, selvsagt, men ikke krisestemning. Damene her virker utrolig sjalu og typisk kontrollfrikere? Både damer og menn bør kunne ha venner av begge kjønn. Eller er tilliten så tynnslitt? Jeg bare spør...
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Jepp, du med din korte lunte. Slike lunter har det med å brenne forhold til slutt. Om du ikke er så "heldig" at du har funnet deg en tøffel da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå