Gå til innhold

Gravid igjen etter 19 mnd med prøving!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad og redd og lykkelig:) Tok en test i overigår, men den var negativ. Følte meg så gravid likevel. Hatt endel symptomer. Testa positivt dagen etterpå. I natt klarte jeg ikke å dy meg, så tok den nye digitale til clear blue hvor det står hvor mange uker man er på vei. Kom opp "gravid" og 1-2 uker. 1-2 uker etter eggløsning. Så jeg er 3-4 uker på vei, men det visste jeg jooo :) Er bare 3+4 i dag. Kryss fingrene for meg alle sammen.

Hvis alt går bra vil vi få et julibarn:):) Ha en super dag alle sammen!!!

GLEDESHYYYYYYYYL!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi oi oi!!! Gratulerere så mye! :))

Det var virkelig fortjent.

Kos deg masse, og lykke til videre.

:)

Skrevet

ojojoj:-D da er det virkelig fortjent!!!!!!!!!

gratulerer så mye og lykke til med sv.skapet:-)

Skrevet

Åhhh, tusen takk:) Føler det er fortjent etter mange mange mnd med hard jobbing..haha :D

Skrevet

hehe:-D ja dere fortjener VIRKELIG dette ja:-) jeg er i 7 pp n¨å og er lei (allerede).men skal ikke klage ser jeg:-D

Skrevet

Husker da jeg var rundt 7 pp også. Syns det var tyngst da. Etter en stund forventer man nesten at det ikke skal skje noe. Vi tok en pausemnd forrige mnd og det gjorde oss veldig godt. Jeg begynte å trene for 2 mnd siden og fikk noe annet å tenke på. Det må ha gjort underverker:) Masse lykke til med å bli gravid:):)

Skrevet

stemmer bra det ja:-) jeg forventer ingenting lenger,og koser oss kun når vi vil nå.. tusen takk,jeg tror jeg trenger litt lykkeønskninger nå:-)

Skrevet

Det høres veldig bra ut :):):)

Masse babystøv sendes over til deg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :)

Skrevet

tusen takk:-) jeg suger til meg alt:-D

Skrevet

Tusen takk jenter :):) ha en super kveld alle sammen. Jeg er i ekstase og bare smiler!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...