Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 jeg pleier alltid å gå på do hve rmorgen da jeg bæsjer en dag for dagen, og det er oftest etter jeg har drukket kaffe, spiser ikke frokost. Da får jeg ganske mye luft i magen og avføringen er løs... er dette normalt??
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Det er lite. Får du ikke vondt i magen?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Nei, jeg har jo tatt dette opp med en lege før, han sa det var normalt å bare bæsje en gang for dagen!!!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Ok. Så lenge du ikke får plager så er det det viktigste
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Kaffe kan gi løs mage. Jeg har hørt om de som MÅ ha en kaffe eller en røyk for å få igang magen. Så det er ikke unormalt. Og bare sånn for å ha sagt det; mange avføringsmønster som er normale. Til og med å bare gå på do en gang i uken kan være normalt for enkelte. Og 2-4 ganger på en dag er normalt for andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå