Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 tørr å la ungen min sove ute i vogna utenat jeg vokter vogner som en hauk! Noe så grusomt! http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=580490
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Jeg har katt og når ungen sover inne så sitter jeg ved senga hele tiden. Tenk om katten skulle drepe ungen. Det skjer jo hele tiden og tusenvis av unger blir drept av katter hvert år!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Helt forferdelig. Jeg har heller nesten aldri turt å la ungen sove ute alene i vogn. De gangene hun ikke har våknet etter 1-1,5 timer gåtur har jeg noen få ganger satt vognen rett under kjøkkenvinduet og sjekket med minutters mellomrom. Ellers tar jeg heller vognen inn i gangen. Men jeg har vært mer redd for at noen bare skulle trille avgårde med vognen.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Derfor bruker jeg netting på vogna, slik at katter ikke kan legge seg på hodet.... Dette hjelper også mot ørn...
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Ingen som forventer at du sitter ved siden av senga, dumma, men hadde jeg vært deg ville jeg i alle fall sørget 100% for at katta ikke hadde adgang til rommet der barnet sover. Men det er kanskje ikke så nøye, siden katterelaterte dødsfall ikke skjer så ofte? Du kan faktisk bare la babyen ligge alene hjemme når du drar ut på handletur også da, for det er jo ikke SÅ ofte at hus brenner ned, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Dra ut? Er du galen, kvinne! Barnet må voktes hvert sekund så katter, ørner, branner, skumle menn, edderkopper, sauer og marsvin ikke tar ungen. Det er så mye å passe på. Har ikke tid til å gå på do engang...
Underveis --> Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Selvfølgelig en tragisk hendelse, men neppe tusenvis som dør pga dette årlig. Jeg må si jeg blir overrasket over hvor engstelige enkelte tydeligvis er, siden jeg er så avslappet på dette området selv. Det må være slitsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå