3-SmåSøteTroll Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Skal ha barnefri på lørdag, og må da ha flaske til minsten, men aner ikke hvor mye MM jeg bør fylle på hver flaske. Vil jo ikke at lille gutt skal være fortsatt sulten men er jo litt dumt å streve for å pumpe for mye og ( må opp på natten for å pumpe da han spiser mye på dagen) Noen som vet sånn ca hvor mye de vanligvis drikker til et måltid? evt et sted hvor det står ? )
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Tror ikke du trenger fylle mer enn 160 ml per flaske. På NAN boksen står det babyer skal ha 130-160 ml mme per måltid når de er 2-3 mnd, og 160-200 ml per måltid mellom 3-4 mnd. Er barnet ditt veldig storspist og glupsk kan du jo fylle på litt ekstra.
3-SmåSøteTroll Skrevet 10. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2009 Han spiser heller lite men ofte, så da satser vi på 160 ml Takk for hjelpen
Gjest Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Min drikker mme, fyller 170 på hver flaske. Noen ganger drikker han opp alt, andre ganger er det noe igjen. Men mine har iallefall drukket litt mere mm enn mme. Så nårde fikk mm på flaske tok jeg alltid på litt mer enn ved mme:-) Jeg ville nok fylt på iallefall 170-180:-) Ellers kan du jo bare pumpe opp litt reserve som du kan fryse om det ikke blir brukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå