Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #1 Skrevet 10. november 2009 Jeg er beinhard på leggetider og rutiner ellers. Gråter hun i vogna så kan jeg stå så hun ser meg, men tar henne ikke opp. Og jeg mener at det er natta mellom 19-06 (07) I morges så våknet hun i firetiden å det mener jeg er svarte natta. Far tok henne opp i senga vår (hun er 1 år) Og da ble jeg irritert. For da har vi det gående. Her er det far som er "svak" for lillejenta. Han mener nok at jeg er litt for "tøff", men det er pga mine faste rutiner at hun er så trygg på soving og slike ting. Det er når det blir for sløvt at hun blir sint og griner for ingenting. Så. En liten undersøkelse. Hvordan er det hos dere? Far eller mor som gir etter så fort barnet rynker på nesen?
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 Vi er rimelig strikte begge to, men nå er barna våre 2 og 5 da. Tror på at regler og rutiner er viktig for trygge rammer, men fra 0 til 1 -1,5 var det nok jeg som var "svakest".
Lea Laus Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Jeg gir etter, men nå er bare min 6-7 mnd. Nå ser jeg ingen hensikt med å la henne gråte.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Han gir etter, jeg er streng. Men det gjelder mest mat og at det er nok godteri osv. Jeg syns du var veldig streng på soverutinene, så der hadde nok jeg også gitt etter. Men jeg syns at om mannen din tar henne opp når du vil la henne ligge, vil det gi jenta motstridende signaler, og det er ikke bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå