Gå til innhold

Nå drar jeg!!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da stikker jeg til Køben for mit syvende og siste (!!!!) (Hjelper det å være streng tror dere?) forsøk. :)

Trøtt, men veldig klar.

Send over gode vibber jenter! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Done!!!

Jeg ønsker, ønsker, ønsker hardt det beste resultatet for deg!

Skrevet

Lykke lykke til Ugla! Jeg tenker på deg og sender gode vibber. Kan godt hende det hjelper å være litt streng:-) Dette går bra!

Skrevet

lykke til :o)

Skrevet

Strenghet tror jeg fungerer for deg :-)

Nå skal du se at det går. Troen skal du ha vettu - den gjør kroppen din sterk og motakelig.

En hel haug med gode vibber sendes over oceanen - med uante krefter og tro !!!!!

Kos deg i Køben :-)

Skrevet

Lykke, lykke til Ugla, sende mange, mange, mange gode vibber ned :)

Vær bestemt og streng så går ned riktig bra ;)

Skrevet

Da er man tilbake i sofaen igjen, men bena godt krysset og beskjed fra legen om at "Nå er du gravid!"

Har fått masse medisiner med meg i veska, (Ja, jeg ble stoppet i sikkerhetskontrollen), og vi ble enige om at det lureste er å fortsette til og med uke 12 om jeg lykkes bli gravid!

Da er det bare å smøre seg med tålmodighet, og fortsette å krysse fingrene.

Skrevet

Sender gode vibber, og babystøv (om det i det eksisterer) og litt klister til babyen slik at den fester seg og blir der... og alt annet som kan hjelpe!

Lykke til :)

Skrevet

Håper det aller beste:-)

Skrevet

Denne gangen SKAL det gå, Ugla! Håper sånn for deg etter alt du har vært igjennom. Skal bare se at det hjelper å være litt streng med seg selv:)

Krysser alt jeg har av fingre og tær for at du lykkes denne gangen!

Skrevet

Lykke til Ugla!!! Synes virkelig du fortjener å lykkes denne gangen!!! Tvi tvi!

Skrevet

Med masse babystøv og et arsenal av medisiner må jo dette gå hele vegen :-) Har troa på deg !!!!!

Masse lykke sendes din veg....

Skrevet

Hehe..akkurat det arsenalet av medisiner kjenner jeg at kommer til å bli pes.. Men men... :)

Alt babystøv og gode tanker varmer jenter!! Takk :)

Skrevet

Sender over masse gode tanker til deg jeg også, Ugla!! Lykke, lykke til! : ) )

Skrevet

Kjære Ugla!

Ja, nå blir du gravid, og får baby på sensommeren!Perfekt!Og sånn er det bare!

Er det noen som helst godhet her i verden, skjer dette med deg!

Du er knalltøff, og min heltinne!

Jeg følger deg vet du!

Lykke til!

Skrevet

Nåååhhhh...så søte dere er.

Takk for gode ord Eliza..det varmer!

Her stappes det innpå med piller.. Man føler seg ikke spesielt attraktiv når man tar progesteron kjenner jeg..hehe...men,, :)

Vi får satse på at det er min tur å følge deg denne gangen. du har jo gått foran med et godt eksempel og blitt gravid igjen :)

Skrevet

Uglemor..............

Jeg ta progesteron (crinone) ganger to daglig, og skal gjøre det til uke 12. Ikke det morsomste nei, men peanuts i forhold til det å miste.

Du følger etter meg-klart det!

Dette er sommeren for baby-boom, believe me!

Masse lykkeønskninger!

Skrevet

Her er det stikkpiller tre ganger for dag.. og whats goes up, must come down..hehe..

Men joda, jeg er enig i at det ikke betyr noe om det lykkes oss..

Klinikken sa jeg gjerne kunne bruke Crinone når jeg hadde brukt opp det jeg kjøpte av Utrogestan av dem. Hva betaler du for crinone? Hvordan er det å bruke? Det er jo selvsagt bare aktuelt om vi tester positivt om 1,5 uke, men man må liksom være føre var hele tiden..

Har du mye oppfølging nå eller?

Ble lovet tett oppfølging av gynekologen dersom vi skulle bli gravid igjen.

Masse tanker som surrer..blir mye spørsmål av sånt.

Det er jo egentlig helt sprøtt om vi blir gravid på dette forsøket, i så fall har jeg blitt gravid tre ganger på ett år, det må jo nesten være en eller annen rekord? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...