* 5 om dagen * Skrevet 10. november 2009 #2 Skrevet 10. november 2009 ja,det er gørr kjedelig....jeg er ikke trøtt i det hele tatt jeg,har vært i dårlig form i dag,og sove litt mye....men er nok snart natta likevel...sitte her alene du da??
Gjest sug lut Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Prøver å late som jeg har pause med å finne noen her å leke med, men det er ikke så lett på denne tiden av døgnet.
Dronningen! Skrevet 10. november 2009 #6 Skrevet 10. november 2009 Hva er dette Luten, har du snudd døgnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå