Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Den lille gutten min blir mobbet så fælt. Jeg vet ikke mine arme råd. I sommer fikk han seg 3hjul sykkel, for å være med i guttegjengen i gata. Men det ble helt fiasko. Han jo så små spinkel ben og når ikke ned på pedalene. Problemer med rattgrepet har han også. Hjerte mitt gråter for den lille ørnegutten min.
Gjest sug lut Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Du må kjøpe ham en apache-sykkel. De er ørnetilpassa.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Stakkars lille ørnen. Snakk med foreldrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå