Gjest sug lut Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Fytte grisen. Snakk om å spare seg til fant. Hmmm, så billig det er med instant kaffe fra Coop, deeeet var jamen lurt siden jeg er så blakk. Men fan heller, kaffen smaker rompe. Antakelig fordi den er ment å brukes rektalt. Eneste jeg håper på nå er at den i alle fall kan holde meg våken gjennom natta.
Tommage♀♂ Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Om den funker som klyster bør den klare å holde deg våken gjennom natta. Om ikke alt kommer på en gang da. I såfall bør du sørge for å drikke litt og litt. *fniiis*
Gjest sug lut Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Du har et poeng. Jeg får jobbe på dass. Der er det varme i gulvet også.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 hihihi.. kos deg;) Tenk på at du slipper nå forstoppelse da. Noe positivt må en prøve å se i det aller meste, sant?
You can call me Dårris Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Hehehe. Tror du har et poeng der gitt.
Gjest sug lut Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Ja, forstoppelse i begge ender ville vært for jævlig. Så selv om jeg har hjerneblokkering kan jeg trøste meg med at det er fri flyt i andre enden. Hurra.
Gjest sug lut Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Men kan jeg saksøke Coop for ikke å merke varene sine forsvarlig? Et diskret lite "nil by mouth - rectal only" kan da ikke være så vanskelig?
Tommage♀♂ Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Absolutt. Ta det til avisene først, der du bretter ut om nattas opplevelser;) "God" natt!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 En plass kommer det jo noe ut, da. Eller hur? Godt å få en tarmrens, og virkelig kjenne at kroppen fungerer. Billig klyster, det der. Kanskje en kan anbefale dette som rensekur til alle som vil rense tarmene sine? Ny oppfinnelse av bruken. Patent?
Gjest sug lut Skrevet 9. november 2009 #10 Skrevet 9. november 2009 Kult, du kjører markedsføringa og jeg blander faanskapet og stapper det i en turkeybaster. ÅÅååkei, værsågod neste, rompa i været og tenk på mamma.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #11 Skrevet 9. november 2009 Yeah.. jeg har diare hele tiden, så selv om det ikke funker til klyster, så kan jeg si "SE HER HVOR DET FUNKER!!" og ta et eksempel der og da;) Mega reklame(i litt dobbel forstand?)
Gjest sug lut Skrevet 10. november 2009 #12 Skrevet 10. november 2009 Kan bare rapportere at det hittil virker forbløffende bra.
Gjest sug lut Skrevet 10. november 2009 #14 Skrevet 10. november 2009 Femtida. Beste arbeidstida er på natta, men det burde vært forbudt å ha neste dag startende sånn helt kantikant.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #15 Skrevet 10. november 2009 Funker det om man tar jerntilskudd og eller? For da burde de jammen anbefale den samtidig som man kjøper jerntilskudd!
Gjest sug lut Skrevet 10. november 2009 #16 Skrevet 10. november 2009 Du mener som i "aaargh - driter digre jernklumper og de sitter faaaassttt!"? Antakelig. Som en ekstra forsikring kan du gjøre følgende: bland en kopp ekstra sterk coop-instant-klyster, sett deg godt til rette med den og en pris General (bakesnus, ikke hamsterbleie).
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #17 Skrevet 10. november 2009 Aha, da blir sikkert samboeren imponert og, om jeg tar meg en skikkelig en. Han som bare klager på at jeg bruker de kjipe bleiene fra Gøteborgs! Skal prøves ut under neste jern-kur!
Gjest sug lut Skrevet 10. november 2009 #18 Skrevet 10. november 2009 Da får han nok ny respekt for deg, ja, særlig når du straks etterpå legger sju meter kabel.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #19 Skrevet 10. november 2009 Etter en mnd. med jerntabletter tror jeg faktisk det hadde vært en så stor bragd, og befrielse, at jeg kunne tatt bilde som et lite trofé.
Gjest sug lut Skrevet 10. november 2009 #20 Skrevet 10. november 2009 Strålende. I så fall bør du sende det til Høstutstillinga neste år med en samfunnskritisk og provoserende tittel, så er du garantert å komme med.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #22 Skrevet 10. november 2009 Du bør antakelig på harry-tur for å få nok snus til å følge opp med separatutstilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå