GreitÅVæreAnonym Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 - Jeg har litt problemer med øvre del av rygg. - Jeg er 175 cm lang Jeg har lest meg fram til at de to ovennevnte selene må være best for meg. Noen med erfaring som kan hjelpe meg å velge mellom disse to?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 har bare erfaring med manduca og kan anbefale den på det varmeste )
1+2=3jenter Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Vi har begge deler. Ville sagt det kom litt an på alder på ungen og. Manducaen kan du regulere lengden på ryggen ved å åpne en glidlås. Og den har "innebygd" spebarnsinnlegg hvis du har lite barn, eller planer om fler... Mannen i huset liker best ergoen, men han har ikke sagt noe om hvorfor. Jeg bruker begge, og synes ikke det er noen stor forskjell. Helt supre oppfinnelser forresten:-) Har ei på 3,5 som liker godt og sitte der, kan finne på å sovne der hun og..., og veldig praktisk til de minste også. Så greit å kunne slenge de på ryggen, da har man liksom armene(og plassen foran magen) fri:-)
Neijasså... Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 For å forvirre skikkelig så har jeg Beco Butterfly II og er veldig fornøyd med den. ) Men av disse to ville jeg nok valgt Manduca. Har lest mye positivt om den, og du kan visst krysse selene bak på ryggen ved magebæring, noe som gjør bærekomforten veldig bra.
shari_z Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Jeg er også 175, men kort i ryggen og lang i beina. Jeg har ErgoBaby og er superfornøyd med den. Har også kjøpt ryggseken og front pouch, som brukes mye. Jeg tror disse er så like at det er bare å finne mønsteret du liker best av dem og ta den. Har du mulighet til å prøve dem så er det enda bedre. Jeg kjøpte min før jeg hadde hørt om Manduca, og kjøpte den uten å prøve og uten å ha engang sett den i real life (kun på nettet), og var likevel strålende fornøyd. Tror ikke du angrer, uansett hvilken sele du velger av dem.
GreitÅVæreAnonym Skrevet 10. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2009 Takk for tips folkens. Nå har jeg gått til innkjøp av en Manduca og håper jeg blir fornøyd ( og ikke minst minsten)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå