Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Hva i al verden skal jeg gjøre? Det er ikke mandlene, men matrester mellom tennene. Ja, det høres nok ut som om jeg ikke steller tennene, men jeg bruker tanntråd flere ganger om dagen, og pusser 2 ganger om dagen. Men der er noe galt med mellomrommene bak i jekslene. Tror ikke tanntråden får fjernet det som er der. Selv med tanntråd så får jeg ikke bort alle restene, og mens jeg sitter og gjør andre ting, så kommer plutselig den smaken i munnen; råtne matrester. Jeg blir helt fortvilet. Hva er galt, og hva kan jeg gjøre for å ordne dette?
Gjest Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Jeg er ingen tannlege, men jeg hadde samme problemet en gang. Da viste det seg at jeg hadde et stygt hull mellom jekslene og alt ble så meget bedre etter at tannlegen hadde fikset det! Jeg ville tatt en tur til tannlegen hvis du har råd jeg da for å få en sjekk. Eller i hvert fall en tannpleier eller hva disse nesten-tannlegene kalles.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Du er så snill, du kaklehøna:) Jeg liker deg:) jo, jeg skulle nok gjort det. Vet at sannsynligvis så er ene siden grunnet en tann som trenger rotfylling(midlertidig fikset, men trenger mer). Jeg ønsker å trekke denne, for rotfylling er dyrt. Bakerste oppe. Men nå har jeg samme problemet på andre siden, nesten på samme plass. Og der er det ikke hull det jeg vet, etter tannlegebesøk for under 8 mnd siden. Jeg kan liksom ikke spise kjøtt lenger, for da legger det seg lager mellom tennene. Og jeg klarer ikke få vekk alt. Hva i all verden er det jeg gjør galt, siden tennene mine blir sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå