Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #26 Skrevet 10. november 2009 Mamma fortalte om mensen tidlig, uten å ytdype veldig. Så den dagen den kom var det ikke ett stort sjokk kan man si. Har også en eldre søster, så får litt med seg der. Vi hadde undervisning og mensen, kjærlighet og slikt på barneskolen, men det kom for sent i forhold til når jeg fikk mensen. Vi hadde sex undervisning på ungdomskolen, ganske så kjedelig i grunn. rektor som hadde det var skikkelig ille berørt hele den timen, og timen ble raskt avsluttet da noen spurte om hvordan homofile har sex. Min mor pratet nok litt om sex, men det var veldig lite. Min første svigermor derimot, tok den pratet og ørten til. Det er nok kanksje grunnen til at jeg alltid har vært så trygg på meg selv og mitt forhold til sex. Håper jeg og min mann blir like "åpene" omkring dette som hun var.
Mamma's trolljenter Skrevet 10. november 2009 #27 Skrevet 10. november 2009 jada gjennom hele oppveksten hadde vi fler samtaler, mamma hadde nok gladlig tatt en til i dag om jeg hadde spurt. Når jeg var rundt 4 hadde jeg visst fortalt pappa detaljert hva en kondom var og hva han skulle bruke den til- sånn i tilfellet han ikke visste det
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #28 Skrevet 10. november 2009 Her var det ikke mye snakk om slike ting nei.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #29 Skrevet 10. november 2009 Nei, det hadde de ikke. Og glad er jeg for det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå