Januar Baby <3<3 Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 hun i magen er myyye mer aktiv, slimproppen er gått, og eg får ikke gått på do:O Altså får tisset , men ikke noe mer om dere skjønner :S Noen som vet ka det kan komme av ? :S
You can call me Dårris Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Har du snakket med lege/føden?
Januar Baby <3<3 Skrevet 9. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2009 heisann .. nei ,har ikke det :S Burde eg det kansje? Vet liksom ikke helt ka eg skal si til de :S
_Løvemamma_ Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Forstoppelse er veldig vanlig når man er gravid. Ser du har en annen trå her om noe det samme. Om du har termin i januar og føler at noe kan være på gang, så bør du nok ta kontakt med føden.
You can call me Dårris Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Jeg syns du bør det. Ser at du har lagt ut flere tråder om dette de siste par dagene og er bekymret. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite, da får du i allefall svar. Om noe, i værste fall, skulle være på gang så får de i så fall stoppet det. Det er ikke så bra for babyen å komme ut nå.
Januar Baby <3<3 Skrevet 9. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2009 Tror kansje ikke noe er på gang , (ikke det at eg vet kordan det skal være) .men blir jo litt usikker då .... Med tanke på at eg har en del vondt , ikke får eg gått på do, og eg tror hun har festet seg ..... og ikke minst det med slimproppen :S Men ka skal man lissom si til legen då?:S Eg tenker jo det at de bare tar inn folk som har vondt eller er i gang :S
_Løvemamma_ Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Fortell dem hvordan du opplever det, så kan de nok enten fortelle deg at det er ett eller annet helt naturlig, eller de ber deg komme inn på en sjekk for å se at alt står bra til. Så du skrev et annet sted at du har hatt noen aborter, og at det øker sjansen for tidlig fødsel, det kan nok være viktig å fortelle når du ringer. Ikke vær redd for hva de du snakker med tenker om deg. Det er jobben deres å hjelpe gravide, og om de så synes du er hysterisk så spiller det ingen rolle, det viktigste er at du får vite at barnet ditt har det godt. Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 10. november 2009 #8 Skrevet 10. november 2009 Absolutt ikke frekt ment, men dette er tredje tråden du legger ut om bekymring om noe er på gang, du har enda en god stund igjen til termin... og på hver av trådene blir du oppfordret til å ringe føden eller jordmor! så hvorfor gjør du bare ikke dette? Jordmor og føden er der for å hjelpe, og det er mye bedre for både deg og vesla å få kommet til kontroll for å bli sjekket, slik at du eventuellt kan bli sendt ut til sykehuset og de kan få stoppet en eventuell fortidlig fødsel! et prematurt barn er nå absolutt noe en ikke bør gjøres på å få! så ring du ingen spørsmål er for dumme, det har jeg fått høre... har ringt mange ganger bare jeg har vært litt usikker og blir godt tatt i mot hver gang Så ring
Let's hear it for the boys! Skrevet 10. november 2009 #9 Skrevet 10. november 2009 Jeg forstår heller ikke hvorfor du enda sitter her og skriver innlegg på innlegg om dette. Hvorfor har du ikke ringt føden? Greit at det ikke trenger å bety at fødsel er på gang, men hvis du i tillegg har økt sjanse for prematur fødsel burde du virkelig ringe nå! Mener ikke å skremme deg, men dette er ikke tiden for å være sjenert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå