Gå til innhold

Lystette gardiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å få kjøpt noe a la slike lystette gardiner som de har på hotellrom??? Har lystett rullegardin, men den bråker for mye når det blåser...

Andre tips til lystette gardiner??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ultrastygge Gisle-gardinene på Kid er ganske så lystette. Hadde de på soverommet. Vi MÅ ha det mørkt, og de idiotiske vinduene våre går innover i rommet!! ARgh!

Skrevet

Har du svarte Gisle gardiner da eller??

Gjest eelis+kian oliver
Skrevet

Jeg har Gisle-gardinene, og er kjempefornøyd! Tilogmed i sommer, med midnattsol rett på vinduet, var det mørkt på soverommet :-)

Gjest eelis+kian oliver
Skrevet

Jeg har en slags mørkegrønn-blå farge forresten.

Skrevet

Hei.

Vet man får kjøpt lystette gardiner på princess :)

Skrevet

Vi selger lystette gardiner på Jysk. Ikke så tunge og plast lignende som på hotell. Ser ut som vanlig gardiner =)

Står blackout på dem.

Skrevet

Vi har lystette prinsessegardiner fra Princess på rommet til jenta vår. Funker helt supert! Var litt dyre, men skitt!

Skrevet

Hos Maxbo (Vækerø og Alna) får du kjøpt ferdigsydde lystette gardiner i kort og lang lengde. Du får også kjøpt lystette stoffer som metervare i forkjellige farger, og lystett forstoff. Dette må sys da, men de lystette forstoffene rakner ikke og trenger ikke legges opp, så kan raskt festes bak en annen fin gardin :) Heia Maxbo ;)

Forresten har helt sikkert Stoff og Stil lystett stoff også. Kan bestilles over nettet.

Skrevet

Takk for svar!. Da skal jeg ta meg en shoppingrunde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...