Gå til innhold

luft?


noepågang FØDT

Anbefalte innlegg

e d fleir som e "plaga" med luft i magen. spesielt på kvelden. går å raper og fjerter hele kvelden. mest raping heldigvis... haha! men d e egentlig skikkelig plagsomt. Har aldri vært plaga med d t vanlig og hadde d ikkje sist.. syns mye e så anderledes som sist... Får den sinnsykt opplåste magen oxo... Merkelig! e d et vanlig gravidfenomen å bli full av luft liksom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme her, er rund som en kule på grunn av den oppblåste magen, skikkelig irriterende. har forstått at dette er vanlig i begynnelsen av graviditeten, men håper det gir seg snart. sist var jeg utrolig kvalm, og ikke oppblåst, er omvendt denne gangen...bank i bordet for at kvalmen holder seg unna da=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her å...MYE luft i magen gjennom hele dagen egentlig...så er veldig enig i at det er plagsomt. Leste et sted at luft i magen ofte er symptomer tidlig i svangerskapet....så vi må vel bare finne oss i det:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også mye luft i magen, noe jeg ikke hadde sist gang...er kvalm av og til men ikke slik som jeg var første gang:)

hjelper å se flere har det samme :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...