Gå til innhold

Tips kalender jente 2 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å lage en adventskalender i år, men er litt tom for ideer. hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt barnesmykker (sånne på hm o.l.), dukkeklær, hårspenner og maange bittesmå rosinpakker :) Tenker at hun og broren skal få annenhver dag.

Skrevet

Har kjøpt en eske med duplo, skal dele den opp å ha noen klosser i hver pakke. På lørdager får hun en liten sjokolade eller annen godteting og på julaften tenkte jeg hun skulle få et puslespill:) Ble dyrere enn jeg hadde tenkt, for duploen kostet 250 kr, men men..

Skrevet

Jeg kjøper ting Noah trenger underveis.1 des får han pakke med stjerner som vi skal henge i vinduet.En annen dag vil jeg pakke inn en sjevle og pepperkakeformer og da skal vi bake.Bøker,mummikopp,klistermerker.

På julaften får han julegaven som er et tomas tog med bane.

Skrevet

Tusen takk for gode tips!! Da blir det kalender her i huset også.

Skrevet

Tannbørste, badeskum, søtesokker, forkle, pepperkakeformer, liten kjevle, hårpynt, såpe, truser, klistremerker, tegnesaker.

Lurt å ha i kalenderen sånne små ting man uansett må kjøpe.

Skrevet

Jeg har kjøpt mange småting. Hver lørdag får de lørdagsgodt. Noen av dagene får de en lapp der det står feks. bakedag, kino, teater, tur til bondegård. Har prøvd å planegge det litt slik at feks dagen før nissefest, så har jeg pakket inn en nisselue. de får også litt nissepynt som de kan pynte rommet med. Har kjøpt inn en julefilm som vi skal se sammen. men har pakket den inn slik at de får den i kalendere.

• 2 år senere...
Skrevet

I fjor hadde jeg bl.a. sokker, strømpebukse, rosinpakke (hver lørdag), bøker, smykke, hårspenner, juletrepynt (sånn man får kjøpt enkeltvis), pepperkakeformer og juleforkle, votter, roosa neglelakk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...